۰ نفر

در شورای عالی امنیت ملی؛

تشکیل کمیته ویژه برای ابعاد حادثه تروریستی اهواز

۱ مهر ۱۳۹۷، ۱۹:۴۹
کد خبر: 302451
تشکیل کمیته ویژه برای ابعاد حادثه تروریستی اهواز

عضو کمیسیون شوراهای مجلس جزئیات جلسه عصر امروز کمیسیون متبوعش را تشریح کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، محمدرضا صباغیان بافقی عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی ، در تشریح جلسه عصر امروز (یکشنبه، اول مهر) این کمیسیون، گفت:بررسی ابعاد مختلف حادثه تروریستی اهواز در دستورکار امروز کمیسیون قرار داشت.

وی افزود: در ابتدای جلسه، آقای کولیوند رئیس کمیسیون شوراها گزارشی را از جلسه شورای عالی امنیت ملی کشور که صبح امروز(یکشنبه، اول مهر) با حضور وی و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره این حادثه تروریستی، برگزارشده بود، ارائه کرد.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس ادامه داد: در این جلسه، مقرر شده تا کمیته تحقیق و بررسی در شورای عالی امنیت ملی کشور برای برای حادثه تروریستی اهواز تشکیل شود و قرار شد تا آقای امیرآبادی فراهانی از سوی کمیسیون در این کمیته حضور یابد.

نماینده مردم بافق در مجلس در پایان با بیان اینکه در بخش دیگری از این جلسه درباره راهپیمایی روز اربعین نیز مباحثی مطرح شد، خاطرنشان کرد: در این جلسه مقرر شد تا کمیته‌ای برای راهپیمایی روز اربعین در وزارت کشور تشکیل شود و و آقایان محمد محمودی شاه‌نشین نماینده شهریار و احمد امیرآبادی‌فراهانی نیز از سوی کمیسیون شوراها در این کارگروه حضور می‌یابند تا تمهیدات لازم برای این راهپیمایی اندیشیده شود.