۰ نفر

مسببان حادثه اتوبوس«تهران-کرمان» باید پاسخگو باشند

۲۸ شهریور ۱۳۹۷، ۸:۰۹
کد خبر: 301529
مسببان حادثه اتوبوس«تهران-کرمان» باید پاسخگو باشند

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه مسببان حادثه اتوبوس«تهران-کرمان»در هر سطحی باید پاسخگو باشند گفت:در اولین روز تشکیل صحن علنی مجلس خواستار حضور وزیر راه و شهرسازی خواهیم شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، در پی تصادف اتوبوس مسیر تهران-کرمان و درگذشت جمع کثیری از مردم کرمان در این حادثه محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، ضمن تسلیت این حادثه دردناک به خانواده مصیبت‌دیدگان و مردم کرمان بر پیگیری موضوع و لزوم پاسخگویی مقصران حادثه تاکید کرد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، در پی حادثه تصادف مرگبار شب گذشته بین اتوبوس اسکانیا مسافربری حامل مسافران کرمانی که از تهران به سمت کرمان در حرکت بود و منجر به کشته شدن بیش از ۲۰ مسافر شد، ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدیده، خواستار تسریع در پیگیری و مجازات عاملین حادثه شد.

وی با اشاره به تخلف صورت گرفته در خصوص حضور خودرو حامل مواد سوختی در جاده و بروز چندین باره این قبیل حوادث در جاده‌های کشور گفت: به هیچ عنوان پذیرفته نیست که هرساله شاهد حوادث وحشتناک جاده‌ای در کشور باشیم.

 وی به پیگیری مجلس شورای اسلامی از طریق وزارت راه و شهرسازی جهت اعلام و مجازات مسببان این حادثه خبر داد و افزود: در اولین روز تشکیل صحن علنی مجلس خواستار حضور وزیر راه و شهرسازی و پاسخگویی وی در این زمینه‌ خواهیم بود.