۰ نفر

سخنگوی هیات رییسه مجلس در جمع خبرنگاران:

روحانی پس از دیدار با رهبر انقلاب به مجلس می‌رود

۲۹ مرداد ۱۳۹۷، ۹:۲۶
کد خبر: 294267
روحانی پس از دیدار با رهبر انقلاب به مجلس می‌رود

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس گفت‌وگوهایی که با محمود واعظی و حسینعلی امیری رییس دفتر و معاون پارلمانی رییس جمهور داشتم، رییس‌جهمور پس از ملاقات هیات دولت با رهبر معظم انقلاب در هفته دولت در جلسه سوال از رییس‌جمهور حضور می‌یابد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی اقتصادآنلاین، بهروز نعمتی در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس در جمع خبرنگاران با اشاره به مباحث مطرح شده در جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس، گفت: امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جلسه غیرعلنی از اقدامات و اتفاقات بسیار مهمی که در عرصه دفاعی کشور روی داده است، گزارش مفصلی به نمایندگان داد.

نعمتی در ادامه افزود: تقویت بنیه موشکی، بهره برداری از هواپیمای جدید جنگی، پهپادها و ناوشکن های از جمله پیشرفت های جدید دفاعی کشور است.

وی اظهار داشت: امیر حاتمی همچنین گزارشی درباره حضور ایران در مجامع دفاعی بین‌المللی دنیا ارائه کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس عنوان کرد: با توجه به فضایی که در حواشی کشور در حال روی دادن است، نوع تعاملاتی که باید با کشورهای همسایه وجود داشته باشد و احترام به همسایگان، مورد بحث قرار گرفت. همچنین در این جلسه بر این موضوع تاکید شد که باید تیم های تروریستی از منطقه پاک شود.

نعمتی در مورد تهدیدهای آمریکا علیه ایران گفت: آمریکایی‌ها زیاد حرف می‌زنند ما هم از اقدامات دفاعی خود رونمایی می‌کنیم. آمریکایی‌ها حتما به خوبی می‌دانند که اقدامات نظامی جمهوری اسلامی ایران پیشگیرانه است.