۰ نفر

رئیس کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس:

ثبت سفارش ارز دولتی برای کامیون‌داران بررسی می‌شود

۱۴ مرداد ۱۳۹۷، ۱۴:۵۸
کد خبر: 290602
ثبت سفارش ارز دولتی برای کامیون‌داران بررسی می‌شود

رئیس کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس، از ادامه بررسی مشکل کامیون داران با حضور مسئولانی از بانک مرکزی، گمرک در کمیته متبوعش خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خانه ملت، شادمهر کاظم زاده با اشاره به بررسی موضوع کامیون داران در جلسه فردا دوشنبه(15 مرداد) کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس، گفت: امروز یک شنبه (14 مرداد) با حضور مسئولانی از بانک مرکزی، گمرک جمهوری اسلامی و غیره به بررسی سایر مطالبات کامیون داران پرداخته  می شود. 

نماینده مردم دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه بررسی گزارش دولت در حوزه تامین قطعات و لاستیک کامیون داران نخستین دستور کار این هفته کمیته خواهد بود، افزود: دولت مکلف به تامین 15 قلم قطعه اصلی برای کامیون داران شده که در این جلسه روند تامین آن ها از حیث واردات یا تامین آن با تولید داخل مورد سوال واقع خواهد شد.

وی ادامه داد: بررسی نحوه ثبت سفارس دریافت ارز دولتی از سوی کامیون داران محور دیگر مورد بحث در جلسه امروز کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس است.

کاظم زاده با تاکید بر اینکه در جلسات گذشته مقرر شد که دولت نسبت به تامین ارز دولتی برای کامیون داران اقدام کند، تصریح کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت در حوزه ثبت سفارش، سازمان حمل و نقل در خصوص اقلام مورد نیاز کامیون داران و همچنین بانک مرکزی در حوزه نحوه و میزان ارایه ارز دولتی به کامیون داران گزارش خواهند داد.

رئیس کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: امید است با همکاری دستگاه های مسئول به زودی مشکل کامیون داران مرتفع شده و حمل و نقل بار در شبکه جاده ای بدون وقفه انجام شود.