۰ نفر

نماینده مردم اراک:

انتصاب همتی مثبت است اما کافی نیست

۵ مرداد ۱۳۹۷، ۱۴:۲۳
کد خبر: 288284
انتصاب همتی مثبت است اما کافی نیست

نماینده مردم اراک در مجلس گفت:‌ تغییر رییس کل بانک مرکزی مثبت ارزیابی می‌شود، ولی شاید به تنهایی نتواند آثار جدی بر حوزه‌های جاری داشته باشد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، علی اکبر کریمی در خصوص تغییر رییس کل بانک مرکزی و انتخاب همتی به عنوان ریاست جدید، اظهار کرد:  تیم اقتصادی دولت در مجموع ضعیف بوده و انسجام درونی نداشته و به همین دلیل با توجه به شرایط موجود، به نظر نمی‌رسد که به صرف تغییر آقای سیف نتیجه چندان جدی عاید شود و حتماً باید تغییرات دیگری هم در سازمان برنامه انجام شود.

وی افزود: اگر تغییر فقط محدود به آقای سیف باشد، تأثیر آنچنانی بر اوضاع ندارد چون تیم اقتصادی دولت نمی‌تواند از انسجام برخوردار باشد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: اگر گزینه‌های دیگر هماهنگ باشند و بتوانند یک تیم منسجم را در سازمان برنامه و وزارت اقتصاد تشکیل دهند، امیدواریم برنامه منسجمی برای ساماندهی اوضاع اقتصادی فعلی کشور تدوین و اجرا شود.

وی در ارزیابی انتخاب همتی به عنوان ریاست جدید بانک مرکزی، گفت:‌ این تغییر در مجموع مثبت ارزیابی می‌شود ولی شاید به تنهایی نتواند آثار جدی بر حوزه‌های جاری داشته باشد، بنابراین منتظر تغییرات بعدی در تیم اقتصادی دولت هستیم.