۰ نفر

نماینده جهرم در جمع خبرنگاران در تشریح نشست غیرعلنی عنوان کرد:

درخواست نمایندگان از شریعتمداری برای انتشار لیست دریافت کنندگان ارز دولتی/ توضیحات نوبخت برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر

۱۲ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۵۹
کد خبر: 282714
درخواست نمایندگان از شریعتمداری برای انتشار لیست دریافت کنندگان ارز دولتی/ توضیحات نوبخت برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: در جلسه غیر علنی امروز مجلس مطالبه نمایندگان از وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص انتشار لیست دریافت کنندگان ارز دولتی مطرح شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی اقتصادآنلاین، در حاشیه جلسه غیرعلنی امروز مجلس محمدرضا رضایی کوچی در جمع خبرنگاران گفت: بررسی وضعیت اقتصادی کشور محور این جلسه غیر علنی بود.

رضایی کوچی در ادامه افزود: مطالبه نمایندگان از وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه غیرعلنی مجلس انتشار لیست دریافت کنندگان ارز دولتی بود و به همین جهت مقرر شد لیستی از این افراد به طور کامل منتشر شود.

نماینده مردم جهرم در مجلس با اشاره به اینکه روسای کمیسیون های تخصصی مجلس در این جلسه اظهاراتی در حوزه های مختلف کشور مطرح کردند، گفت: بنده در خصوص مسکن، وضعیت پروژه های عمرانی و مباحثی از این دست مطالبی را مطرح و خواستار بهبود شرایط کشور شدم.

رضایی کوچی با بیان اینکه در این جلسه روسای کمیسیون های تخصصی مجلس راهکارهای بهبود وضعیت اقتصادی کشور را به تیم اقتصادی دولت ارایه کردند، اظهار داشت: اظهارات رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور حول محور بهبود شرایط زندگی اقشار آسیب پذیر جامعه بود.

وی در پایان عنوان کرد: طبق اظهارات تیم اقتصادی دولت نشان داد که دولت خود را برای شرایط سخت آماده کرده و تدابیر لازم اندیشیده شده است.