۰ نفر

احتمال مسکوت ماندن لایحه افزایش نمایندگان مجلس وجود دارد

۱۴ خرداد ۱۳۹۷، ۱۴:۵۶
کد خبر: 276446
احتمال مسکوت ماندن لایحه افزایش نمایندگان مجلس وجود دارد

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: احتمال اینکه لایحه افزایش نمایندگان مجلس و تفکیک حوزه های انتخابیه در مجلس شورای اسلامی مسکوت بماند، وجود دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، بیت الله عبدالهی  با اشاره به این که افزایش تعداد نمایندگان و حوزه های انتخابیه هنوز در مراحل اولیه است، اظهار داشت: لایحه افزایش نمایندگان مجلس و حوزه های انتخابیه اگر به صحن علنی مجلس برود و رای گیری صورت گیرد، احتمال تغییرات و یا همچنین مسکوت ماندن نیز در آن وجود دارد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی افزود: اگر افزایش تعداد نمایندگان و یا حوزه های انتخابیه قطعی بود اعلام می شد و حال که احتمال تغییرات و حتی مسکوت ماندن لایحه نیز وجود دارد نمی توان با قطعیت در مورد این لایحه اظهار نظر کرد.

وی در ادامه از افزایش دو نفر به جمع نمایندگان آذربایجان شرقی خبر داد و یادآور شد: در حال حاضر مصوبه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور بر این اساس بود که یک نماینده به حوزه انتخابیه مراغه و عجب شیر اضافه شود و آذرشهر و اسکو با تفکیک از حوزه انتخابیه تبریز دارای یک نماینده مستقل شود.

عبدالهی بابیان اینکه در جلسه اخیر کمیسیون شوراها و امور داخلی افزایش یک نماینده به حوزه انتخابیه اهر و هریس نیز مطرح شده بود، خاطرنشان کرد: این در حالی است که مصوبه الحاق هریس به حوزه انتخابیه تبریز و استقلال حوزه انتخابیه اهر پیش از این در کمیسیون مصوبه شده بود اما نتیجه نهایی بعد از اعلام نظر نمایندگان در صحن علنی مجلس مشخص می شود.