۰ نفر

کمیته حقیقت‌یاب مجلس به کازرون اعزام می‌شود

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۲۳:۱۱
کد خبر: 272958
کمیته حقیقت‌یاب مجلس به کازرون اعزام می‌شود

سخنگوی کمیسیون امور شوراهای مجلس از بررسی طرح افزایش تعداد نمایندگان مجلس در کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت: طبق مصوبه کمیسیون مقرر شد هیأت حقیقت‌یاب برای بررسی مشکلات پیش‌آمده در کازرون به این منطقه اعزام شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، اصغر سلیمی نماینده مردم سمیرم و سخنگوی کمیسیون امور شوراهای مجلس شورای اسلامی، به ارائه گزارشی از نشست عصر امروز کمیسیون متبوعش پرداخت و اظهار داشت: موضوع مشکلات پیش‌آمده در کازرون در جلسه امروز کمیسیون مطرح و مقرر شد هیأت حقیقت‌یاب متشکل از نمایندگان مجلس به این منطقه اعزام شوند و نتایج بررسی‌های خود را به کمیسیون ارائه دهند.

وی افزود: همچنین مقرر شد معاون وزیر کشور برای توضیح درباره مشکلات پیسش آمده در منطقه کازرون در نشست روز سه‌شنبه اول خردادماه کمیسیون شوراها حضور یابد.

سلیمی در ادامه تصریح کرد: در این جلسه طرح افزایش تعداد نمایندگان مجلس نیز موردبحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد یک نفر به حوزه انتخابیه شهر اصفهان، افزوده شود و همچنین حوزه انتخابیه آران و بیدگل و کاشان جدا و به هر کدام یک نماینده اختصاص یابد.

سخنگوی کمیسیون امور شوراهای مجلس بر همین اساس یادآور شد: تعداد نمایندگان حوزه انتخابیه مراغه و عجب‌شیر نیز به دو نفر افزایش یافت. در حوزه انتخابیه آذرشهر و اسکو نیز از تبریز شد و یک نماینده به این منطقه اضافه شد.

سلیمی تصریح کرد: همچنین تعداد نمایندگان مجلس حوزه‌های انتخابی شهریار، قدس و ملارد به سه نفر، رباط کریم به دو نفر، ورامین، پیشوا و قرچک نیز به دو نفر افزایش یافت؛ در این میان به حوزه انتخابیه اسلامشهر با مرکزیت شهر اسلام‌شهر نیز یک نماینده اختصاص یافت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید یادآور شد موضوع افزایش تعداد نمایندگان مجلس در کمیسیون در حال بررسی است و مصوبات کمسیون باید در صحن علنی پارلمان به تأیید همه نمایندگان مجلس برسد.