۰ نفر

عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین مطرح کرد:

تشریح دلایل تعیین تکلیف نشدن اصلاح قانون نظام مهندسی/ هفته آینده کمیسیون عمران به بررسی موضوع می‌پردازد

۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۵:۴۱
کد خبر: 272057
تشریح دلایل تعیین تکلیف نشدن اصلاح قانون نظام مهندسی/ هفته آینده کمیسیون عمران به بررسی موضوع می‌پردازد

عضو کمیسیون عمران مجلس حضور اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان در استان یزد و کمبود وقت را از دلایل بررسی نشدن تعیین تکلیف اصلاح قانون نظام مهندسی در جلسه روز سه شنبه این کمیسیون دانست و تاکید کرد که این موضوع در دستور کار هفته آینده این کمیسیون خواهد بود.

اقتصادآنلاین- المیرا اکرمی؛ سیدابوالفضل موسوی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی اقتصادآنلاین اظهار داشت: طبق اعلام قبلی قرار بود که در جلسه روز سه شنبه کمیسیون عمران مجلس، دو گزارش کمیته نظام فنی، اجرایی و مهندسی این کمیسیون برای تعیین تکلیف نهایی طرح اصلاح قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان مورد مقایسه و بررسی قرار بگیرد و در نهایت یکی از آنها تایید شود که به دلیل برگزاری جلسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان در استان یزد این امکان فراهم نشد، زیرا ارکان نظام مهندسی و افرادی که باید در جلسه حضور پیدا می کردند، حاضر نبودند.

موسوی در ادامه افزود: همچنین کمبود وقت از دیگر دلایل این موضوع بود، زیرا در جلسه کمیسیون بررسی دو موضوع اولویت دار دیگر دو و نیم ساعت به طول انجامید.

وی با تاکید بر اینکه طبق روال کاری، باید هفته آینده تعیین تکلیف اصلاح قانون نظام مهندسی در دستور کار کمیسیون عمران مجلس قرار بگیرد، گفت: این موضوع جزء اولویت‌های کاری کمیسیون عمران مجلس است و یکشنبه یا سه شنبه هفته آینده در دستور کار کمیسیون خواهد بود.

موسوی در ادامه افزود: از آنجا که این موضوع مبتلا به بسیاری از مهندسان کشور است، باید هر چه سریع تر در دستور کار کمیسیون عمران قرار بگیرد و بررسی شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: از آنجایی که رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان از اعضای کمیسیون عمران مجلس هم هست، بنابراین مجلس و این کمیسیون نمی توانند هیچ عذر و بهانه ای برای عدم بررسی این موضوع بیاورند و بنابراین مهندسان می توانند این موضوع را از مجلس مطالبه کنند که هر چه سریع تر به این موضوع مهم رسیدگی کند.