۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

تعیین تکلیف اصلاحیه قانون نظام مهندسی؛ فردا در مجلس/ ضرورت اتخاذ تدابیر لازم برای آغاز به کار پروژه‌های ساختمانی

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۱۴
کد خبر: 271428
تعیین تکلیف اصلاحیه قانون نظام مهندسی؛ فردا در مجلس/ ضرورت اتخاذ تدابیر لازم برای آغاز به کار پروژه‌های ساختمانی

نایب رییس کمیسیون عمران مجلس از بررسی و مقایسه دو گزارش تهیه شده توسط کمیته فنی، اجرایی و مهندسی و انتخاب گزینه نهایی برای تعیین تکلیف اصلاح قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان در روز سه شنبه هفته جاری خبر داد.

اقتصاد آنلاین - المیرا اکرمی؛ مجید کیان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی اقتصاد آنلاین با اشاره به اینکه اخیرا بخشنامه‌های وزیر راه و شهرسازی موجب ایجاد تنش و چالش هایی بین سازمان نظام مهندسی ساختمان و وزارت راه و شهرسازی شده است، گفت: در جلسه ای که هفته گذشته در کمیسیون عمران مجلس با حضور وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان نظام مهندسی برگزار شد، مقرر شد که کمیته نظام فنی، اجرایی و مهندسی کمیسیون عمران دو گزارش را در مورد این بخشنامه ها ارائه دهد. 

کیان پور در ادامه افزود: در جلسه ای که روز سه شنبه هفته جاری برگزار می‌شود، این دو گزارش مورد مقایسه و بررسی قرار می‌گیرد و در نهایت یکی از آنها مورد تایید قرار خواهد گرفت. 

نایب رییس کمیسیون عران مجلس با بیان اینکه اختلافات بین وزارت راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی ساختمان موجب متوقف شدن پروژه‌های بزرگ ساختمانی و بلاتکلیفی مردم و سازندگان ساختمان شده است، گفت: باید در این موضوع تدبیر لازم انجام شود و راه‌حل‌های بهتری را پیدا کرد و به نظر می‌رسد که در این رابطه نیاز به کار کارشناسی بیشتری وجود دارد.