۰ نفر

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت و گو با اقتصاد آنلاین:

فیلتر شدن تلگرام موجب زیان کسب‌و‌کارهای خرد می‌شود/ مسئولان روشی برای جلوگیری از ضرر کسب و کارها ارائه نداده‌اند

۳۱ فروردین ۱۳۹۷، ۱۴:۲۶
کد خبر: 265569
فیلتر شدن تلگرام موجب زیان کسب‌و‌کارهای خرد می‌شود/ مسئولان روشی برای جلوگیری از ضرر کسب و کارها ارائه نداده‌اند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد که فیلتر شدن تلگرام، موجب ضرر و زیان کسب و کارهای خردی می شود که در این پیام رسان شکل گرفته است.

اقتصاد آنلاین-المیرا اکرمی؛ حمیده زرآبادی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی اقتصاد آنلاین با اشاره به جلسه اخیر کمیسیون صنایع با دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: در این جلسه نمایندگان مجلس این موضوع را مطرح کردند که کسب و کارهای خرد در پیام رسان تلگرام راه اندازی شده و تعدادی از افراد جامعه از این راه کسب درآمد دارند و فیلتر شدن تلگرام موجب می شود که این افراد متحمل ضرر و زیان شوند.

زرآبادی در ادامه افزود: از همین رو ما این موضوع را مطرح کردیم که باید روشی برای جلوگیری از ضرر و زیان کسب و کارهای خرد در نظر گرفته شود و بنابراین باید در این زمینه برنامه ریزی وجود داشته باشد. 

وی عنوان کرد: البته دبیر شورای عالی فضای مجازی پاسخی در این خصوص که چه روشی برای جلوگیری از ضرر و زیان کسب و کارهای خرد اتخاذ خواهد شد، ارائه نداد اما این موضوع را توضیح داد که طبق آمارهای موجود تعداد کسب و کارهای خرد که به طور مستقیم در تلگرام فعالیت می کنند، زیاد نیست.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس با بیان اینکه در این جلسه فیلتر تلگرام و همچنین فیلتر اینستاگرام و واتس آپ مورد بحث و بررسی قرار گرفت، اظهار داشت: برداشت من از این جلسه آن بود که به طور قطع فیلتر تلگرام انجام می شود، اما مسئولان در این جلسه تاریخ دقیقی را برای این موضوع ذکر نکردند.