۰ نفر

محدودیت‌های ترافیکی محور‌های مواصلاتی مازندران

۲۶ مهر ۱۳۹۷، ۷:۴۹
کد خبر: 308445
محدودیت‌های ترافیکی محور‌های مواصلاتی مازندران

فرمانده پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیک در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، سرهنگ پاسدار علی‌رضا قدمی اظهار داشت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان اعمال خواهد شد.

وی افزود: تردد موتورسیکلت تا ساعت 6 صبح شنبه 28 مهرماه از محورهای کندوان، هراز و سوادکوه ممنوع است. فرمانده پلیس راه مازندران، اضافه کرد: تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماَموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

قدمی با اشاره به اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کندوان ممنوع است، افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه 27 مهرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا  24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.

فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در محور هراز، گفت: تردد تریلرها از محور هراز ممنوع است و تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 چهارشنبه 25 مهرماه و از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 روزهای پنج شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

قدمی، گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره 24434 و24420 با پیش شماره 011 به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.