۰ نفر

غافلگیر شدن ویشکا آسایش و مهران غفوریان +عکس

۱۶ مهر ۱۳۹۷، ۴:۲۹
کد خبر: 305946
 غافلگیر شدن ویشکا آسایش و مهران غفوریان +عکس

تازه‌ترین عکس منتشر شده از فیلم «ما همه با هم هستیم» به کارگردانی کمال تبریزی، نمایی از داخل یک هواپیماست که ویشکا آسایش و مهران غفوریان را در حالی نشان می‌دهد که از غش کردن سیروس گرجستانی غافلگیر شده‌اند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، محمدرضا علیقلی، آهنگساز مطرح سینمای ایران در هفتمین تجربه همکاری با سیدرضا میرکریمی و سومین همکاری با کمال تبریزی، موسیقی فیلم سینمایی سینمایی را می‌سازد.

علیقلی پیش از این با «امکان مینا» به کارگردانی کمال تبریزی، «خیلی دور خیلی نزدیک» و «دختر» به کارگردانی رضا میرکریمی، سه سیمرغ بلورین کسب کرده بود.

«ما همه با هم هستیم» به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه کنندگی سیدرضا میرکریمی، پربازیگرترین فیلم سینمای ایران است که پیش بینی می شود یکی از پرفروشترین فیلم های گیشه سال ۹۸ باشد.

07

«ماهمه باهم هستیم» روایتی کمدی از سقوط یک هواپیما و رازهای مسافران آن است که مهران مدیری، محمدرضا گلزار، لیلا حاتمی، ویشکا آسایش، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، مانی حقیقی، جواد عزتی، سروش صحت، حسن معجونی، مهران غفوریان، نادر فلاح، سیروس گرجستانی، علی شادمان، رضا ناجی، سام نوری، فرزین محدث، بهادر مالکی، یداله شادمانی، محمدمهدی حسینی‌نیا، شیرین آقا کاشی، بهزاد قدیانلو، اشپیتیم آرفی، لیدا فتح‌اللهی، شیوا بلوچی و دانیال کاظمی در آن ایفای نقش کرده‌اند.

در جدیدترین عکسی که از این فیلم منتشر شده است، ویشکا آسایش و مهران غفوریان از اتفاقی که در یک هواپیما رخ داده است، غافلگیر شده‌اند.