۰ نفر

فرمانده ناجا در پیامی تاکید کرد:

توجه جدی به معیشت و صیانت از کارکنان ناجا

۱۳ مهر ۱۳۹۷، ۱۹:۱۷
کد خبر: 305332
توجه جدی به معیشت و صیانت از کارکنان ناجا

فرمانده نیروی انتظامی توجه جدی به معیشت و صیانت از کارکنان و حرکت در راستای تحقق شعار سال جمهوری اسلامی ایران را در صدر برنامه‌های ناجا اعلام کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین از سایت پلیس -  متن پیام سردار حسین اشتری به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با الهام از آموزه‌های اسلام ناب محمدی(ص) و تأسی به سیره حسینی (ع) و در راستای عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) با برنامه ریزی، سازماندهی، کنترل و نظارت مستمر بر اجرای مأموریت ها و وظایف محوله، با مدیریت جهادی توأم با ایثار و از جان گذشتگی، جلب مشارکت اقشار مختلف اجتماعی امنیتی پایدار و مثال زدنی در کشور پهناور و عزیزمان آن هم در شرایطی برقرار کرده است که قدرت های ستمگر و دنباله روهای آنان در منطقه تلاش دارند امنیت کشور را خدشه دار و مردم را نسبت به مسئولان بی اعتماد و با بزرگنمایی کوچکترین رخدادها، احساس امنیت را در بین هموطنان کاهش داده و با ایجاد فشار اقتصادی و عملیات روانی مسئله آفرینی کنند.

به‌حمدالله تاکنون با عنایت الهی و هوشیاری مردم شریف ایران اسلامی و جانفشانی تحسین برانگیز کارکنان ناجا، همواره توطئه های دشمنان و حامیان آنان در منطقه خنثی و جبهه استکبار و معارضین انقلاب در رسیدن به اهداف خود ناکام مانده اند.

رجاء واثق دارم به فضل الهی و عنایت ائمه معصومین علیهم السلام در این میدان امتحان نیز با وحدت، همدلی و همراهی مردم و مسئولان، چونان همیشه تاریخ باشکوه انقلاب اسلامی، سربلند خواهیم بود.

هفته نیروی انتظامی، فرصت مغتنمی است که در آن با ارائه کارنامه عملکرد یک ساله پلیس به مردم فهیم و معرفی توانمندی، اقتدار و کارآمدی ناجا در تأمین نظم و امنیت بسترهای جلب اعتماد عمومی و مشارکت همگانی فراهم گردد.

برهمین اساس در سال 97 مفاهیم و محورهای تعالی بخش مانند ارتقاء فرهنگ اسلامی و انقلابی در ناجا و تقویت یگان های عملیاتی و مرزی، بهبود خدمات انتظامی، دانش بنیانی و علمی نگری در مأموریت ها، بهره مندی از تجهیزات و امکانات فنی و الکترونیکی، توجه جدی به معیشت و صیانت از کارکنان و حرکت در راستای تحقق شعار سال جمهوری اسلامی ایران در صدر برنامه ها قرار گرفت و به فضل الهی با اقدام همه جانبه فرماندهان، مدیران و کارکنان خدوم ناجا تاکنون دستاوردهای ارزشمندی به دنبال داشته است.

اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و نام همکاران شهید و ادای احترام به خانواده معظم ایثارگران با عرض تبریک هفته نیروی انتظامی به تمامی کارکنان که با از خودگذشتگی و تحمل کاستی ها، خالصانه در تأمین امنیت و آرامش کشور تلاش و خانواده محترمشان که در اجرای مأموریت و وظایف سازمانی آنان را یاری می کنند، تشکر و قدردانی نموده و توفیق شما عزیزان در راه خدمتگزاری به مردم شریف ایران اسلامی را از درگاه حضرت احدیت خواستارم.»