۰ نفر

بازتاب فوری سخنان مقام معظم رهبری در رسانه‌های ایتالیا

۱۲ مهر ۱۳۹۷، ۱۸:۴۱
کد خبر: 305147
بازتاب فوری سخنان مقام معظم رهبری در رسانه‌های ایتالیا

بیانات امروز مقام معظم رهبری در همایش بسیجیان در تهران، بلافاصله در رسانه های ایتالیایی بازتاب داشت.

به گزارش 'اسکانیوز' ایتالیا روز پنجشنبه با عنوان 'آیت اله خامنه ای: خدا را شکر که آمریکا دشمن احمقی است' نوشت: آیت اله خامنه ای رهبر معظم ایران در جمع بسیجیان، از اینکه ایران دشمن احمقی مانند آمریکا با رئیس جمهوری مانند دونالد ترامپ دارد ، خدا را شکر کرد. 
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، آیت الله خامنه ای افزود: شنیده ام که رئیس جمهور آمریکا به برخی از مسئولان اروپایی گفته است که رژیم ایران تا 3 ماه دیگر سقوط خواهد کرد. این دشمن ملت ایران را نمی شناسد و خدا را شکر که دشمنی احمق داریم. امریکا می خواهد ملت ایران را به زانو درآورد، اما چنین چیزی اتفاق نخواهد افتاد. امریکا در کشورهای عراق، سوریه، لبنان و افغانستان شکست خورده و در آینده نیز با شکست های دیگری مواجه خواهد شد. 
نشریه 'ارنا' نیز با عنوان 'خامنه ای: سیلی به آمریکا در خصوص تحریم ها' به نقل از مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان در تهران نوشت: ملت ایران با شکست دادن تحریم های آمریکا به این کشور سیلی می زند. 
انی نشریه به نقل از رهبری افزود که ' تحریم های آمریکا که پس از خروج این کشور از برجام بار دیگر اعمال شدند، از اقتصاد ایران شکننده تر هستند ' 
سایر نشریات ایتالیایی نیز با مضامین مشابه وعده رهبری در خصوص سیلی زدن به آمریکا با شکست دادن تحریم ها را تیتر کردند.