۰ نفر

جاده کرج- چالوس یک طرفه شد

۲۹ شهریور ۱۳۹۷، ۱۹:۳۱
کد خبر: 301841
 جاده کرج- چالوس یک طرفه شد

رئیس پلیس‌راه البرز گفت : با افزایش بار ترافیکی در جاده کرج-چالوس، محدودیت ترافیکی در این مسیر از ساعت 20 روز پنجشنبه 29 شهریور ماه اعمال شد.

سرهنگ رضا گودرزی در گفت وگو با ایرنا افزود: به همین منظور از ساعت 20 امروز تا تخلیه بار ترافیکی از میدان امیرکبیر به سمت جاده چالوس به صورت یک طرفه است.

وی اضافه کرد: همچنین تردد وسایل نقلیه از ساعت 12 روز جمعه 30 شهریور الی ساعت 2 بامداد روز شنبه 31 شهریور از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع می شود.

گودرزی گفت: در همین روز تردد وسایل نقلیه از ساعت 15 روز جمعه 30 شهریور تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 31 شهریور از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

وی افزود: تردد وسایل نقلیه از ساعت 17 روز شنبه 31 شهریور الی ساعت یک بامداد روز یکشنبه اول مهرماه سال جاری از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع شده و ازساعت 20 همان روز تا تخلیه بار ترافیکی تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه می شود.

گودرزی گفت: این ممنوعیت به دلیل تخلیه بار ترافیکی مسافران در حال بازگشت از سفر در این مسیر اجرا می شود.

به گفته وی، ممنوعیت تردد موتورسیکلت نیز تا پایان محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس و بالعکس ادامه دارد.

وی به رانندگان توصیه کرد علاوه بر حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند.

رئیس پلیس راه البرز گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است. استان البرز یکهزار و 450 کیلومترآزاد راه ، بزرگراه و راه اصلی و فرعی دارد و 18 درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان است.

نیمی از جاده 160 کیلومتری کرج - چالوس درحوزه استان البرز و نیمی دیگرنیز درحوزه استان مازندران است.

این جاده گردشگری و کوهستانی در روزهای تعطیل با حجم بالای ترافیکی مواجه می شود.