۰ نفر

خانواده‌ها و دغدغه‌ای به نام پوشاک مدارس

۲۲ شهریور ۱۳۹۷، ۱۶:۵۷
کد خبر: 300274
خانواده‌ها و دغدغه‌ای به نام پوشاک مدارس

تولید لباس فرم مدارس از کسب و کار‌هایی است که با کمترین سرمایه می‌توان بیشترین درآمد را کسب کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما، برخی از کسب و کار‌ها هستند که با نزدیک شدن به بازگشایی مدارس رونق پیدا می‌کنند مثل بازار خرید لباس فرم مدارس که از الزامات مدارس برای ورود به مدرسه است.

یکی از مهمترین مسائلی که می‌تواند در ذهن دانش آموزان مدارس بالاخص ابتدایی تاثیر بسزایی داشته باشد، نحوه پوشش است که با انتخاب درست می‌توان انرژی و نظم را در بین دانش آموزان مدارس ارتقا بخشید.

پوشیدن لباس فرم، علاوه بر اتحاد و روحیه جمعی در بین دانش اموزان باعث رونق کسب کار می‌شود.

چند سالی هست که لباس فرم مدارس از حالت یک رنگ و ساده به رنگ‌های متفاوت با طرح‌های شاد و زیبا تغییر یافته بطوریکه دانش آموزران برای ورود به سال تحصیلی با اشتیاق برای خرید لباس فرم می‌روند.

خانم صدیق چند سالی است که مشغول تولید لباس فرم مدارس است و ابتدا با یک چرخ شروع کرد و بعد از مدتی با توجه به کیفیت بالای دوخت و دوز لباس و بازاریابی مناسب توانسته هرساله بیش از یک میلیون لباس فرم برای سال جدید بدوزد.

وی در این رابطه می‌گوید: اول از یک چرخ شروع کردم بعد از مدت‌ها تصمیم گرفتم تا با خرید ۴ چرخ از خانم‌های خانه داری که این حرفه را بلد هستند استفاده کنم.

وی ادامه داد: با افزایش کیفیت لباس‌ها مشتریان روز به روز بیشتر شد و تولیدی پوشاک در همه فصول کار وجود دارد.

وی افزود: الان با ۴ چرخ توانستم ۵ تا ۶ نفر را مشغول به کار کنم البته اگر تسهیلات به ما بدهند می‌توانم افراد بیشتری را مشغول به کار کنم.

وی بیان کرد: هر شخصی با ۵ میلیون تومان می‌تواند یک کسب و کار راه بیاندازد برای اینکار نیازمند یک چرخ سر دوز و یک چرخ خیاطی است تا بتواند میانگین ماهانه ۲ میلیون تومان درامد کسب کند البته کار خوب و کیفیت بالای تولید علاوه بر اینکه مشتریان را زیاد می‌کند سود کار هم دو چندان می‌شود و می‌تواند تعداد چرخ‌ها را افزایش دهد.

دوخت لباس مدارس در کارگاه‌های تولیدی کوچک نشان می‌دهد که تولیدکنندگان ما توانایی دوخت لباس با کیفیت را دارند.

دوخت و دوز لباس فرم مدارس می‌تواند به عنوان یک شغل خانگی درآمد زا باشد.