۰ نفر

خبر خوش وزیر ورزش برای سربازان

۳۰ مرداد ۱۳۹۷، ۲۲:۱۶
کد خبر: 294725
خبر خوش وزیر ورزش برای سربازان

وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد: با توافق با ستاد کل نیروهای مسلح جوانان فعال در سازمان های مردم نهاد شش ماه آخر خدمت سربازی خود را در سمن ها می گذارنند

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سلطانی فر در دیدار با روسای مجامع سازمانهای نهای مردم نهاد جوانان سراسر کشور در خانه جوان استان تهران گفت: با توافقی که با سرلشکر باقری ریاست ستاد کل نیروهای مسلح داشتیم قرار است اعضای فعال سمن های رسمی جوانان طبق تفاهم نامه بین دو سازمان ، شش ماه آخر خدمتشان را در سازمان های مردم نهاد بگذرانند و امریه دریافت کنند.

وی بااشاره به آمار ازدواج گفت : خوشبختانه برابر شاخص ها رشد ازدواج در سه ماه امسال نسبت به سال گذشته وضعیت بهتری دارد و دفاتر راهنمایی و مشاوره ازدواج در بسیاری از استان ها شش برابر و حتی در برخی استانها 10 برابر شده است.

به گفته وی، در دولت تدبیر و امید دو هزار سازمان مردم نهاد تشکیل شده است که می خواهیم تا پایان دولت ضمن توانمند کردن این سازمان ها از لحاظ کمی تعداد این سمن ها را به پنج هزار سمن برسانیم.

وی گفت : سمن ها موتور محرک توسعه کشور هستند و در این راستا با انعقاد تفاهمنامه با وزارت کشور موفق به اخذ پروانه فعالیت برای آنها شده ایم. هزینه های مربوط به ثبت سازمان های مردم, نهاد را بررسی می کنیم تا ببینیم  چگونه می توان تسهیلات مالی برای سمن ها در این خصوص ایجاد شود.

وزیر ورزش و جوانان درباره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج گفت : خوشبختانه با همکاری وسیع و و مطلوب سیستم بانکی کشور تا کنون 4800 میلیارد تومان وام ازدواج به زوج های جوان پرداخت شده و 273 هزار نفر نیز در نوبت دریافت این وام هستند.

وزیر ورزش و جوانان گفت :با وجود تهدیدات بی رحمانه بر علیه ایران در شرایط خطیری به سر می بریم، مردم ما در ۴۰سال گذشته درهمه بحران ها و تهدیدات با وحدت، هم افزایی‌وهمگرایی مشکلات را پشت سرگذاشته اند و این بار نیز موفق از این عرصه بیرون خواهند آمد.