۰ نفر

مسیر هراز به سمت شمال بسته شد

۳۰ مرداد ۱۳۹۷، ۲۱:۳۰
کد خبر: 294712
 مسیر هراز به سمت شمال بسته شد

فرمانده پلیس ‌راه ویژه شرق استان تهران از بسته شدن مسیر هراز از جنوب به شمال به دلیل ترافیک فوق سنگین خبر داد و گفت: مسافران می توانند از مسیر فیروزکوه تردد کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سیاوش محبی در خصوص وضعیت ترافیکی مسیرهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار داشت: ترافیک در مسیرهای خروجی استان تهران همچون جاده های فیروزکوه و هراز، چالوس در استان البرز و مسیر امام رضا (ع) به سمت مشهد مقدس و خراسان جنوبی و همچنین آزاد راه تهران – قم و تهران – کرج از ترافیک فوق سنگین برخوردار است.

وی ادامه داد: با توجه به تعطیلات عید سعید قربان و پایان سفرهای تابستانی از فردا(جمعه) و روزهای آینده با ترافیک سنگین تر روبرو هستیم.

سرهنگ محبی با بیان اینکه حجم ترافیک به حدی است که پس‌زدگی در مسیر هراز دیده می شود، افزود: با توجه به ترافیک فوق سنگین در مسیرهای هراز و خروجی شهر تهران مسیر هراز به سمت شمال بسته و مسافران می توانند از مسیر جایگزین یعنی تهران – فیروزکوه تردد کنند.

سرهنگ محبی با بیان اینکه مسافرانی که وارد مسیر نشدند سفر خود را به‌ روز آینده موکول کنند،افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال مسیر فیروزکوه نیز فوق سنگین، تراکم بالای خودروها و کندی جریان ترافیک در جریان است و این 2 جاده گنجایش ورود این حجم خودرو را ندارد.

این مقام مسئول بیان کرد: از ابتدای شروع سفرهای تابستانی تاکنون بیشتر تصادف ها در مسیرهای ارتباطی کشور به دلیل خستگی، خواب آلودگی و سرعت غیرمجاز بوده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: 73 درصد تصادف ها در فاصله 30 کیلومتری خروجی و ورودی شهرها اتفاق افتاده که از رانندگان می خواهیم مدیریت سفر داشته و از تخلفات رانندگی و تجاوز به چپ پرهیز کنند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران تصریح کرد: مأموران پلیس ‌راه با آمادگی کامل به طور شبانه روز حاضر هستند و با رانندگان خاطی که مقررات راهنمایی و رانندگی را نقض کنند برابر قانون برخور خواهند کرد.