۰ نفر

ادامه بارش‌ها در نوار شمالی کشور تا فردا

۲۹ مرداد ۱۳۹۷، ۷:۱۵
کد خبر: 294249
 ادامه بارش‌ها در نوار شمالی کشور تا فردا

مدیرکل پایش سازمان هواشناسی گفت: پیش بینی ها نشان می دهد بارش ها در نوار شمالی کشور تا فردا ادامه دارد و بعد از آن شاهد قطع شدن باران و روند تدریجی افزایش دما حدود دو تا سه درجه در این بخش از کشور خواهیم بود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، مسعود حقیقت افزود: طبق پیش بینی های صورت گرفته بارش های خوبی در نوار شمالی کشور رخ داد و اکنون نیز در استان های اردبیل و گلستان شاهد بارش باران هستیم.

وی اظهار داشت: امروز نیز در استان های گیلان ، مازندران ، گلستان و خراسان شمالی شاهد بارش باران خواهیم بود که در استان های گلستان و نواحی شرقی استان مازندران و خراسان شمالی با رعد و برق و در برخی مناطق با بارش شدید باران همراه خواهد بود.

حقیقت ادامه داد: در نوار شمالی استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی به ویژه شهرهای شمالی این استان ها بارش های پراکنده همراه با رعد و برق پیش بینی شده است.

مدیر کل پایش سازمان هواشناسی تاکید کرد: با توجه به شرایط بارش در نوار شمالی کشور ، شالیکاران و شالیکوبی های این خطه به ویژه شرق مازندران و گلستان مراقب محصولات باشند.

وی افزود: همچنان در نوار شرق وزش باد شدید خواهد بود که در برخی مناطق منجر به تولید گرد و خاک می شود و بر این اساس دو تا سه روز آینده نوار شرقی همچنان با گرد و خاک همراه خواهد بود.

*** وضعیت هوای تهران / گرمترین و خنک ترین نقاط کشور

مدیر کل پایش سازمان هواشناسی اظهار داشت: دمای هوای دیروز تهران 39 درجه بود که امروز به حدود 35 تا 36 درجه خواهد رسید ، کمینه دمای امروز صبح پایتخت نیز 20 درجه بود.

حقیقت گفت: دیروز دلگان با 48 درجه گرمترین و امروز صبح چاراویماغ در استان آذربایجان شرقی با کمینه دمای 9 خنک ترین نقاط کشور بودند.