۰ نفر

کوچکترین پهپاد تصویربردار دنیا را ببینید +تصاویر

۶ مرداد ۱۳۹۷، ۲۰:۴۸
کد خبر: 288568
کوچکترین پهپاد تصویربردار دنیا را ببینید +تصاویر

پهپاد چهار سانتی‌متری دارای یک دوربین HD که تصاویر را به طور مستقیم به گوشی هوشمند ارسال می‌کند، ساخته شد.

به گزارش فینتک‌لاگ، امروزه بازار توسعه پهپادها بسیار گرم است و مهندسان و محققان، هر روزه جنبه متفاوتی از این فناوری را توسعه می‌دهند. به طوریکه اکنون انواع و اقسام پهپادها با قابلیت‌های مختلف توسعه یافته‌اند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، اما اگر شما به دنبال یک میکروپهپاد هستید که چابکی بی‌نظیر و قابلیت ضبط تصاویر را به صورت زنده دارد، با این پهپاد جدید که کوچکترین پهپاد دنیا محسوب می‌شود، به خواسته‌تان خواهید رسید.

پهپاد دوربین‌دار SKEYE Nano 2 کوچکترین پهپاد در جهان است که قیمت به‌صرفه‌ای نیز دارد. شما اکنون به علت تخفیف 50 درصدی این کالا، با صرف 29 دلار می‌توانید صاحب آن شوید.

پهباد

کوچک بودن این پهپاد را نباید به حساب ضعیف بودن آن گذاشت و اندازه کوچک آن نباید شما را فریب دهد. چرا که این پهپاد 4 سانتیمتری با وزن تنها 17 گرم، قابلیت حمل یک دوربین قدرتمند HD را دارد که تصاویر با کیفیت را در زمان واقعی حتی از مکان‌های با دسترسی سخت به طور مستقیم به گوشی هوشمند شما ارسال می‌کند.

پهباد

با توجه به قابلیت تنظیم حساسیت ژیروسکوپ و سیستم کنترل پرواز 6 محوره، نباید نگران تار شدن عکس‌ها و فیلم‌ها یا کنترل پهپاد در طول پرواز باشید.

شما حتی می‌توانید ریموت این پهپاد را کنار بگذارید و از گوشی هوشمند خود برای هدایت آن استفاده کنید.

این پهپاد بدون نیاز به آموزش، به راحتی قابل هدایت است و شما می‌توانید با اجرای طیف گسترده‌ای از چرخش‌های آکروباتیک در هوا، حتی در حالی که در حال ضبط تصویر هستید، دوستان خود را تحت تاثیر قرار دهید.

پهباد

شما حتی می‌توانید با توجه به تعبیه یک سری از چراغ‌های LED، از پروازهای شبانه لذت ببرید.