۰ نفر

ساعت کاری ادارات استان تهران اعلام شد

۳۱ تیر ۱۳۹۷، ۱۹:۲۰
کد خبر: 287101
ساعت کاری ادارات استان تهران اعلام شد

سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری تهران از ابلاغ استاندار تهران برای آغاز ساعت کاری ادارات استان تهران از فردا ساعت 6:30 خبر داد و افزود: ساعت کاری ادارات در استان تهران از فردا ابتدای مرداد ماه لغایت 19 مرداد ماه از ساعت 6:30 صبح خواهد بود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سید ضیاء‌الدین صبوری درباره ابلاغ استاندار تهران در خصوص ساعت آغاز به کار در استان تهران گفت: ساعت کاری از فردا ساعت 6:30 صبح خواهد بود و این ساعت کاری برای کل استان تهران ابلاغ شده است. لذا ادارات شهرستان تهران و کلیه شهرستان‌های استان تهران از ساعت 6:30 صبح آغاز به کار خواهند کرد.

وی افزود: تمامی دستگاه‌های دولتی باید در ساعت 13:30 دستگاه‌های سرمایشی خود را خاموش کنند و حتما دمای محیط کار را در ساعات فعالیت بر روی 25 درجه سانتیگراد تنظیم کنند.

صبوری تاکید کرد: در ابلاغیه جدید استانداری تهران تنها تفاوت در خصوص ارائه خدمات در روزهای پنجشنبه در شهرستان‌های استان تهران است. در حقیقت دستگاه‌های دولتی در روزهای پنجشنبه تنها در شهرستان‌های استان تهران به جز تهران ارائه خدمات خواهند داشت. در ابلاغ جدید، سازمان‌های خدمات رسان از موارد ذکر شده در ابلاغیه مستثنی هستند.