۰ نفر

دستور جهانگیری به استاندار کردستان

۲۰ تیر ۱۳۹۷، ۱۵:۱۳
کد خبر: 284552
دستور جهانگیری به استاندار کردستان

معاون اول در پیامی با ابراز همدردی و تسلیت به خانواده‌های جان‌باختگان حادثه تلخ و تأسف‌بار در ترمینال مسافربری سنندج از مسئولان استانی به ویژه استاندار به عنوان نماینده دولت خواست تا نسبت به بررسی دقیق علت وقوع این حادثه اقدام کرده و تلاش و اهتمام ویژه‌ای برای رسیدگی به خانواده‌های داغدیده و تسکین آلام آنان داشته باشند.

به گزارش اقتصادآنلاین،  متن پیام اسحاق جهانگیری بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سانحه ناگوار و دلخراش برخورد تانکر حامل سوخت با اتوبوس مسافربری در شهرستان سنندج که متاسفانه منجر به جانباختن و زخمی شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان شد، موجب تألم و تأسف شدید گردید.

این حادثه تلخ و غم‌انگیز را به خانواده‌های داغدیده و همه آحاد مردم ایران به ویژه مردم نجیب و صبور استان کردستان و شهرستان سنندج صمیمانه تسلیت می‌گویم. از خداوند متعال برای مجروحان شفای عاجل و برای درگذشتگان رحمت و رضوان واسعه الهی و برای خانواده‌های مصیبت دیده و بازماندگان محترم صبر و اجر مسالت دارم. از مسوولان ذی ربط به ویژه استاندار محترم کردستان می خواهم تا ضمن امداد رسانی و رسیدگی فوری به وضعیت آسیب دیدگان و بررسی دقیق علت وقوع این سانحه ناگوار، نتیجه را در اسرع وقت به اطلاع عموم ملت بزرگوار ایران برسانند. 

اسحاق جهانگیری 

معاون اول رییس جمهور