۰ نفر

رئیس پلیس راه مازندران:

تعطیلات نیامده ترافیک در هراز سنگین شد

۲۳ خرداد ۱۳۹۷، ۱۸:۱۸
کد خبر: 278433
تعطیلات نیامده ترافیک در هراز سنگین شد

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد خودروها در محدوده گزنک تا آب‌اسک محور هراز به‌صورت سنگین و در محدوده ورودی محور کندوان به‌صورت نیمه‌سنگین است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، علیرضا قدمی درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در محدوده گزنک تا آب‌اسک محور هراز به‌صورت سنگین است.

وی با اشاره به تردد نیمه‌سنگین خودروها در محدوده ورودی محور کندوان، گفت: آمد و شد خودروها در محورهای سوادکوه و کیاسر به‌صورت پرحجم و روان است.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه محدودیت‌های ترافیکی به‌مناسبت تعطیلات عید سعید فطر در محورهای مازندران از ظهر امروز آغاز شد، افزود:تردد تمامی موتورسیکلت‌ها از ساعت 12 روز چهارشنبه تا ساعت 6 روز یک‌شنبه از محورهای کندوان، هراز، سوادکوه و کیاسر ممنوع است.

قدمی با بیان اینکه تردد تمامی تریلی از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است، تصریح کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه23، ساعت 6 تا 24 روزهای پنج‌شنبه 24 و جمعه 25 و همچنین از ساعت 6 صبح روز شنبه 26 تا ساعت 12 روز یک‌شنبه 27 خرداد ماه امسال از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

رئیس پلیس راه مازندران اظهار کرد:  تردد تمامی تریلی‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه و همچنین از ساعت هشت تا 24 روزهای پنج‌شنبه24، جمعه25 و شنبه 26 خرداد ماه امسال ممنوع است.

این مسؤول افزود: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 12 روز پنج‌شنبه تا ساعت دو بامداد روز جمعه از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز پنج‌شنبه تا ساعت دو بامداد روز بعد از کرج به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی گفت: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 12 روز شنبه تا ساعت دو بامداد روز یک‌شنبه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز شنبه تا ساعت دو بامداد روز بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران تصریح کرد: همچنین تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 12 روز شنبه تا ساعت دو بامداد روز یک‌شنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز شنبه تا ساعت دو بامداد روز یک‌شنبه از آب‌اسک به سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در صورت بروز حجم ترافیک در محور کیاسر بحث محدودیت یک‌طرفه شدن این محور به‌صورت مقطعی در دستور کار قرار می‌گیرد.

رئیس پلیس راه مازندران با تأکید بر اینکه در این مدت مسافران قبل از تردد در محورهای استان وضعیت راه‌ها را استعلام کنند، گفت: مسافران درصورت امکان از محور سوادکوه برای تردد استفاده کنند.

قدمی گفت: پیش‌بینی ما این است تا پایان تعطیلات عید سعید فطر شاهد ترافیک سنگینی در محورهای مازندران باشیم.