۰ نفر

مدیرکل کمیته امداد استان تهران خبر داد

کمک ۳۷۵میلیونی تهرانی‌ها به مردم فلسطین و یمن در راهپیمایی روز قدس

۲۰ خرداد ۱۳۹۷، ۱۶:۳۹
کد خبر: 277682
کمک ۳۷۵میلیونی تهرانی‌ها به مردم فلسطین و یمن در راهپیمایی روز قدس

مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: مردم استان تهران در راهپیمایی روز جهانی قدس بیش از ۳۷۵ میلیون تومان به مردم فلسطین و یمن کمک کردند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، محسن ولیئی مدیرکل کمیته امداد استان تهران گزارشی از کمک‌های مردمی در راهپیمایی روز جهانی قدس ارائه کرد.

وی با بیان اینکه راهپیمایی امسال در روز قدس بسیار متفاوت تر از سال‌های گذشته برگزار شد، گفت: علی رغم شیطنت‌های رسانه‌ای که علیه کمیته امداد امام خمینی(ره) آغاز شده بود، مردم بار دیگر نشان دادند بر راهی که انتخاب کرده‌اند، ثابت قدم هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران به کمک‌های مردمی در روز جهانی قدس به این کمیته اشاره کرد و ادامه داد: مردم استان تهران بیش از 375 میلیون تومان برای نیازمندان، مردم فلسطین و مردم یمن کمک کردند که نسبت به سال گذشته 36 درصد رشد داشته است.

ولیئی افزود: از مبلغ ذکر شده بیش از 238 میلیون تومان برای مردم فلسطین و 50 میلیون تومان برای مردم یمن و بیش از 87 میلیون برای کمک به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت اختصاص یافته است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به پایگاه‌های مستقر در راهپیمایی روز جهانی قدس، خاطرنشان کرد: 279 پایگاه در سطح استان تهران فعالیت داشتند که از این تعداد، 208 پایگاه در شهر تهران کمک‌های مردم را دریافت کردند.

وی به تعداد حامیانی که برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین در پایگاه‌های جذب حامی کمیته امداد ثبت نام کردند، اشاره کرد و گفت: در راهپیمایی روز جهانی قدس 825 نفر از نیکوکاران برای حمایت از فرزندان یتیم و محسنین استان تهران ثبت‌نام کردند.