۰ نفر

ترافیک عادی و روان در اطراف حرم امام و محورهای تهران

۱۴ خرداد ۱۳۹۷، ۲۱:۳۳
کد خبر: 276478
ترافیک عادی و روان در اطراف حرم امام و محورهای تهران

پلیس راه ترافیک مسیرهای منتهی به حرم امام(ره) و نیز محورهای مواصلاتی استان تهران را عادی و روان اعلام کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، شامگاه دوشنبه و پس از گذشت چند ساعت از بیست و نهمین سالروز ارتحال بنیان گذار انقلاب اسلامی کلیه مسیرهای منتهی به حرم امام(ره) و نیز جنوب، شرق و غرب استان تهران دارای بار ترافیکی روان است.

رییس پلیس راه شرق استان تهران در این خصوص گفت: در حال حاضر محور هراز دارای ترافیک عادی و روان است، تردد انواع وسایل نقلیه در محور فیروزکوه نیز در طول محور به صورت عادی در جریان است.

سرهنگ سیاوش محبی گفت: در مسیرهای منتهی شرق استان تهران نیز پیش از این شاهد ترافیک پر حجم بودیم، اما هم اکنون بار ترافیکی تخلیه شده و تردد خودروها به صورت عادی انجام می شود.

رییس پلیس راه غرب استان تهران نیز اظهار داشت: در تمام مقاطع آزادراه قم-تهران و همچنین در ورودی تهران شاهد ترافیک عادی خودروها هستیم، همین امر در آزادراه ساوه- تهران نیز صادق است.

سرهنگ حامد محمودی گفت: هم اکنون راه‌های دسترسی به آزادراه تهران-‌قم که برای برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره) مسدود بود، باز شده و تردد در آن ها در جریان است.

وی افزود:  البته محدودیت های تردد وسایل نقلیه سنگین باری شامل کامیون و تریلر از میدان «الغدیر» اسلامشهر به سمت محور «واوان» همچنان تا ساعت ۲۴ وجود دارد و این خودروها می توانند از محور قدیم تهران - قم و آزادراه تهران - ساوه به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

محمودی گفت: همین محدودیت برای وسایل نقلیه باری شامل کامیون و تریلر از میدان امام خمینی (ره) شهرستان رباط کریم به سمت پلیس‌راه حسن‌آباد و محور قدیم تهران- قم نیز همچنان وجود دارد و مسیر جایگزین محور قدیم تهران - قم و آزادراه تهران- ساوه است.