۰ نفر

مشکلات ارزی گردشگران خارجی حل خواهد شد

۲ خرداد ۱۳۹۷، ۱۴:۰۰
کد خبر: 273674
مشکلات ارزی گردشگران خارجی حل خواهد شد

رییس سازمان گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی با بیان اینکه وضعیت ارز برای گردشگران خارجی مشکلاتی ایجاد کرده است، اعلام کرد که به دنبال صحبت با رییس بانک مرکزی این مساله حل خواهد شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، علی‌اصغر مونسان در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برای توسعه گردشگری در ایام تابستان تدابیری اندیشیده شده است از جمله آنکه ستادهای سفرهای نوروزی به طور مداوم تشکیل جلسه بدهند و این جلسات را تنها به ایام عید موکول نکنند.

وی ادامه داد: برای تابستان همه همکاران من در قالب ستاد سفرها برنامه‌های خوبی برای مردم خواهند داشت.

مونسان خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین طرح‌هایی که در دستور کار ما قرار دارد طرح‌ سفرهای زمستانی است که در کشور تحول جدی ایجاد خواهد کرد. البته این طرح با آنچه که پیش از این مطرح شده، بسیار متفاوت است یعنی طرحی که خیلی وسیع دیده می‌شد و به همین دلیل اجرایی نمی‌شد را ما تنها به یک تعطیلی 15 روزه که دانش‌آموزان تعطیلی داشته باشند و کارمندان دولت بتوانند از مرخصی‌هایشان استفاده کنند، تبدیل کردیم. با این طرح اوج سفر در زمستان را نیز شاهد خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به موضوع ارز و تاثیر آن بر ورود گردشگران خارجی به کشور، گفت: این موضوع برای گردشگران خارجی مشکلاتی ایجاد کرده که دوستان ما در ستادهای مربوطه در راستای حل آن بر آمدند. این مشکلات، مشکلات کوچکی است که با صحبت‌هایی که با آقای سیف شده است، برطرف خواهد شد.