۰ نفر

ترافیک نیمه سنگین صبحگاهی در محورهای منتهی به تهران

۱ خرداد ۱۳۹۷، ۷:۳۶
کد خبر: 273288
ترافیک نیمه سنگین صبحگاهی در محورهای منتهی به تهران

محورهای منتهی به کلان شهر تهران هم زمان با صبح سه شنبه ترافیک نیمه سنگین را تجربه می کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، صبح سه شنبه محورهای مواصلاتی استان تهران در اکثر مقاطع به ویژه ورودی های کلان شهر تهران ترافیک نیمه سنگین را تجربه می کند. رییس پلیس راه شرق استان تهران در این خصوص  گفت: در حال حاضر محور هراز دارای ترافیک عادی و روان است.

سرهنگ سیاوش محبی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه در محور فیروزکوه نیز در طول محور به صورت عادی در جریان است. وی گفت: در ورودی های تهران در هر دو مسیر به ویژه آزادراه پردیس-تهران با ترافیک پر حجم مواجه هستیم.

ترافیک نیمه سنگین از پاکدشت به سوی تهران

رییس پلیس راه شرق استان تهران ترافیک در محور امام رضا(ع) را عادی و روان دانست و افزود: در این محور نیز در محدوده پاکدشت-تهران شاهد حجم بالای خودروها و ترافیک نیمه سنگین هستیم، که هرچقدر به شهر تهران نزدیک تر می شویم بر سنگینی ترافیک افزوده می شود.

محبی ترافیک در محور حرم تا حرم را نیز عادی و روان اعلام کرد.

رییس پلیس راه غرب استان تهران نیز  اظهار داشت: در برخی مقاطع آزادراه قم-تهران در ورودی تهران شاهد ترافیک پر حجم خودروها هستیم.

ترافیک نیمه سنگین از شهریار به سوی تهران

وی افزود: اما در آزادراه ساوه- تهران ترافیک به صورت عادی در جریان است.

رییس پلیس راه غرب استان تهران گفت: هم اکنون محور شهریار- تهران دارای ترافیک نیمه سنگین به سوی تهران است. در محور فشم- تهران حد فاصل «اوشان» تا «زردبند» و نیز محور ورامین- تهران حد فاصل «قلعه نو» تا سه راهی «تقی آباد» نیز شاهد ترافیک پر حجم خودروها هستیم.