۰ نفر

البرز میزبان معاون اول رئیس جمهور خواهد بود

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۸:۳۸
کد خبر: 269758
البرز میزبان معاون اول رئیس جمهور خواهد بود

معاون اول رییس جمهوری فردا برای شرکت در یازدهمین کنفرانس دوسالانه اقتصاد کشاورزی ایران به البرز سفر می‌کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، «محمدعلی نجفی» استاندار البرز گفت: اسحاق جهانگیری سه شنبه(18 اردیبهشت) برای شرکت در مراسم گشایش کنفرانس دوسالانه اقتصاد کشاورزی ایران به البرز سفر خواهد کرد.

وی ادامه داد: این رویداد بزرگ علمی کشور به منظور بررسی و تجمیع یافته‌های جدید پژوهشگران و محققان علم اقتصاد کشاورزی در حوزه اقتصاد کشاورزی ایران برگزار شده و یک رویداد علمی شایان توجه در سطح ملی خواهد بود.

استاندار البرز گفت: امید است در مدت برگزاری این کنفرانس دو روزه مسائل مختلف بخش اقتصاد کشاورزی به صورت ریشه‌ای بررسی و راهکارهای لازم برای تصمیم‌گیری‌های کلان کشور از سوی اساتید این حوزه ارائه شود.

وی با استقبال از برگزاری این رویداد بزرگ علمی در کرج گفت: از پتانسیل‌های استان در رشد بخش کشاورزی می‌توان اقلیم مستعد کشاورزی، نزدیکی به بازارهای بزرگ مصرف، استقرار راه‌های ترانزیتی کشور و مراکز علمی و پژوهشی کشاورزی و مکانیزاسیون کشاورزی با بکارگیری نخبگان و بهره‌وری بالای تولید محصولات نام برد.

استاندار البرز افزود: البرز دارای نقش چندگانه و متمایز در بخش‌های مختلف صنعت، خدمات و کشاورزی ایران است و تمام تلاش ما در البرز بر این است تا از مزیت‌های مختلف برای ارتقای سطح فناوری و قابلیت‌های بهره وری عوامل تولید بخش کشاورزی بهره بگیریم.