۰ نفر

آغاز مهلت ثبت‌نام نقل و انتقال دانشجویان از شنبه

۳۱ فروردین ۱۳۹۷، ۱۱:۱۲
کد خبر: 265543
آغاز مهلت ثبت‌نام نقل و انتقال دانشجویان از شنبه

مهلت ثبت‌نام میهمانی و انتقال دانشجویان در سال ۱۳۹۷ از فردا شنبه اول اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، دانشجویان متقاضی میهمانی و انتقال به سایر دانشگاه‌ها باید برای ثبت درخواست خود برای سال تحصیلی 98-97 از فردا شنبه اول اردیبهشت‌ماه مهلت دارند تا به سامانه سجاد به نشانی اینترنتی https://portal.saorg.ir مراجعه و نسبت به ثبت تقاضا اقدام کنند.

مهلت ثبت‌نام تا 31 اردیبهشت‌ماه است.

براساس این گزارش، دانشگاه‌های مبدأ موظفند درخواست دانشجو را بررسی کرده و در صورت داشتن شرایط از ابتدای خرداد تا 15 تیر ماه نظر خود را در سامانه اعلام و در صورت موافقت ریز نمرات دانشجو را به دانشگاه مقصد ارسال کنند.

دانشگاه‌های مقصد موظفند حداکثر تا پایان مرداد ماه نسبت به بررسی تقاضاها اقدام و از طریق سامانه یاد شده اعلام کنند.

دانشجویان متقاضی، باید  با اطلاع کامل از شرایط آئین نامه میهمانی و انتقال درخواست خود را مبنی بر نوع آن (2 نیمسال میهمانی، ‌ تمدید میهمانی، میهمان دائم و انتقال) در سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان در موعد اعلام شده ثبت کنند.

همچنین با اطلاع کامل از شرایط و ضوابط دانشگاه مقصد، رشته و مقطع تحصیلی، وضعیت دوره مورد تقاضا در دانشگاه مقصد، نسبت به انتخاب دانشگاه یا موسسه مقصد اقدام و مستندات خود را برای تقاضای ارائه شده اسکن و ضمیمه تقاضا کنند.

متقاضیان برای ثبت درخواست ابتدا باید  در سامانه سجاد ثبت نام کنند و پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور از قسمت خدمات سازمان، درخواست میهمانی و انتقال خود را ارائه کنند.

متقاضی میهمانی و انتقال مسئول صحت اطلاعات ارائه شده در خصوص شرایط خاص خود خواهد بود و در صورت عدم احراز هر یک از اطلاعات ارائه شده تقاضا از وضعیت بررسی خارج خواهد شد.

دانشجویان متقاضی انتقال توام با تغییر رشته خارج از سامانه و از طریق شورای بررسی موارد خاص مبدا و مقصد اقدام کنند.