۰ نفر

بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان کشور

۲۴ فروردین ۱۳۹۷، ۱۹:۴۱
کد خبر: 264054

بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان کشور

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش باران در محورهای ۱۱ استان کشور خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ نادر رحمانی درباره وضعیت جوی جاده های کشور تا عصر روز جمعه اظهارکرد: گزارش های واصله از مراکز کنترل ترافیک سراسر کشور حاکی از آن است که در حال حاضر در اکثر محورهای هفت استان آذربایجان غربی،  قزوین،  اصفهان، زنجان، ایلام، کرمانشاه و همدان بارش باران گزارش شده است. همچنین محور محورتبریز-آذرشهر در استان آذربایجان شرقی،  محور تربت جام –فریمان در استان خراسان رضوی، محور ایذه-دهدز در استان خوزستان و محور اراک-ساوه در استان مرکزی نیز بارانی هستند.

وی همچنین از وقوع مه گرفتی در  محورکیاسر-سمنان در استان مازندران خبر داد و گفت:  در اکثر محورهای استان هرمزگان نیز گردوخاک همراه با کاهش دید گزارش شده که لازم است رانندگان با دقت بیشتر و سرعت مطمئنه در این محورها تردد کنند.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در مورد وضعیت ترافیکی جاده های کشور نیز گفت: ترافیک در باندشمالی آزادراه تهران-کرج  از پل کلاک تا پل فردیس پرحجم اما روان است و در باند شمالی آزادراه کرج-قزوین از پل فردیس تا مهرویلا نیز وضعیتی مشابه گزارش شده است.

رحمانی با بیان اینکه مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس از میدان امیر کبیر تا آدران دارای بار ترافیکی نیمه سنگین است، ادامه داد: در مسیر جنوب به شمال محورهای هراز و فیروزکوه حجم ترافیک پرحجم و روان است.

به گفته وی در دیگر  محورهای مواصلاتی کشور جوی آرام و ترافیکی روان گزارش شده است.