۰ نفر

ترافیک سنگین در هراز و فیروزکوه

۱۷ فروردین ۱۳۹۷، ۱۸:۴۱
کد خبر: 262195
ترافیک سنگین در هراز و فیروزکوه

جانشین فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: با بازگشت مسافران نوروزی شاهد ترافیک سنگین در محورهای شرق استان تهران هستیم.

به گزارش اقتصاد انلاین به نقل از فارس، علی سلیمانی در خصوص اوضاع ترافیکی محور‌های هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم‌به‌حرم اظهار کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از سمت استان‌های شمالی محور هراز درحال حاضر سنگین در جریان است.

وی بیان کرد: وضعیت تردد از جنوب به شمال محور هراز عادی و روان است و خودروها به مرور در‌حال عبور از این محور هستند.

جانشین فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران تصریح کرد: آمد و شد انواع وسایل نقلیه در محور فیروزکوه در مسیر شمال به جنوب سنگین و در مسیر مخالف جنوب به سمت شهرهای شمالی عادی و روان در جریان است.

وی افزود: وضعیت ترافیکی در محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم‌به‌حرم نیمه‌سنگین در‌جریان است انواع وسایل نقلیه در هر دو سمت در‌حال عبور از این محورها هستند.

سلیمانی ادامه داد: بخش عمده‌ای از ترافیک موجود در محورها به بازگشت مسافران نوروزی اختصاص دارد که بخشی از مسافرانی که تاکنون بازنگشته بودند در‌حال بازگشت به تهران هستند.‌

وی اذعان کرد: مسافران در این شرایط باید با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، رعایت فاصله طولی مناسب با خودروهای جلویی، عدم سرعت، سبقت، حرکات مارپیچ و... سفری ایمن را برای خود و دیگر هموطنان رقم بزنند.

جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران اظهار کرد: رعایت مدیریت زمان سفر می‌تواند عامل مهمی در کاهش ترافیک‌های بعد از تعطیلات باشد و مسافران با به‌کار‌بردن این مدیریت می‌توانند سفری بدون تاخیر و با کمترین زمان را سپری کنند.

وی در پایان متذکر شد: عوامل پلیس‌راه با‌ آمادگی کامل و با استفاده از تمامی تجهیزات در قالب تیم‌های محسوس و نامحسوس در سطح محورها به‌صورت شبانه‌روزی حضور دارند و در صورت بروز گره‌ترافیکی اقدام به روان‌سازی جریان ترافیک خواهند کرد.