۰ نفر

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران:

بررسی آیین‌نامه اجرایی طرح ترافیک خبرنگاران

۱۷ فروردین ۱۳۹۷، ۱۶:۲۰
کد خبر: 262176
بررسی آیین‌نامه اجرایی طرح ترافیک خبرنگاران

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شهر تهران، ری و تجریش از بررسی آیین‌نامه اجرایی طرح ترافیک خبرنگاران ظرف یک هفته آینده در این کمیسیون خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، محمد علیخانی در خصوص تعیین شاخص‌های سهمیه خبرنگاران برای طرح ترافیک سال ۱۳۹۷ گفت: آیین نامه اجرایی باید توسط معاونت حمل و نقل شهرداری تهران در قالب پیشنهادی به کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا، پیش از نوروز ۹۷ ارائه می‌شد که به دلیل تراکم کاری پایان سال این اتفاق نیفتاد اما قطعا طی هفته آینده این آیین‌نامه به کمیسیون ارائه خواهد شد تا مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: البته در حال حاضر ثبت نام انجام می‌شود و به محض تصویب آیین‌نامه در کمیسیون و شورای اسلامی شهر تهران می‌تواند عملیاتی شود.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر تمدید دوباره طرح ترافیک سال ۹۶ برای اردیبهشت ماه سال جاری گفت: برابر اعلام قبلی معاونت حمل و نقل شهرداری تهران این معاونت آمادگی کامل را دارد تا طرح ترافیک سال ۹۷ را از اردیبهشت اجرایی کند. در حال حاضر اعلام شده که دوربین‌های خروجی محدوده طرح ترافیک توسط این معاونت نصب شده است و سایت ثبت نام طرح ترافیک نیز از اسفند در دسترس قرار گرفته است. به این ترتیب احتمالا طرح ترافیک سال ۹۷ از اردیبشهت اجرایی می‌شود، مگر اینکه در اجرا مشکلی ایجاد شود که قطعا در چنین مواردی تصمیم‌گیری لازم انجام خواهد شد.