۰ نفر

فرمانده پلیس‌راه شرق استان تهران خبرداد

ترافیک پرحجم در مبادی ورودی شهر تهران

۱۴ فروردین ۱۳۹۷، ۲۰:۵۴
کد خبر: 261575
ترافیک پرحجم در مبادی ورودی شهر تهران

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد انواع وسایل نقلیه در محورهای شرق استان تهران نیمه‌سنگین و پرحجم در جریان است.

به گزار اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، سیاوش محبی امروز در خصوص اوضاع ترافیکی محور‌های هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم اظهار کرد: در‌ حال حاضر وضعیت آمد و شد از شمال به جنوب و جنوب به شمال محور هراز پرحجم و نیمه‌سنگین در جریان است.

وی بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه سبک و سنگین در دو لاین رفت و برگشت محور فیروزکوه پرحجم و نیمه‌سنگین و نسبت به تردد روزهای اخیر کاهش بار ترافیکی را در دو محور هراز و فیروزکوه شاهد هستیم.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: وضعیت تردد در محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم پرحجم و نیمه‌سنگین در دو مسیر رفت و برگشت در جریان است.

وی با بیان اینکه در روزهای گذشته نسبت به حجم خودروهای وارد‌شده به استان تهران حدود 70 درصد مسافران به مقصد‌های خود بازگشته‌اند، تصریح کرد: بازگشت 30 درصد از مسافران نوروزی باقی مانده و در روزهای آتی این تردد برقرار می‌شود و در صورت عدم رعایت مدیریت زمان سفر توسط رانندگان شاهد ترافیک‌های سنگین در محورها خواهیم بود.

محبی با توصیه به مسافران گفت: بازگشت خود را با زمانبندی کوتاه کرده و با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی از جمله رعایت فاصله طولی مناسب با خودروهای جلویی، عدم سرعت، سبقت، حرکات مارپیچ، و... سفری بدون خطر را برای خود و دیگر هم‌وطنان رقم بزنند.

وی خاطر‌نشان کرد: استراحت در بین سفر از عوامل کاهش دهنده تصادفات رانندگی است و رانندگان از رانندگی مداوم پرهیز و با توقف‌های مقطعی، تجدید قوا و رفع خستگی ادامه مسیر دهند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران متذکر شد: عوامل پلیس راهور با آمادگی صد در صدی با تکیه بر تیم‌های محسوس و نامحسوس و تمام تجهیزات به صورت شبانه روزی در سطح محورها حضور مستمر دارند و با رانندگان متخلف برخود قانونی خواهند کرد.