۰ نفر

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی‌ها در کنکور ارشد

۵ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۲۳
کد خبر: 254249
اعلام نتایج تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی‌ها در کنکور ارشد

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: نتایج نهایی پذیرش‌ در مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد سال‌ ۹۶ امروز اعلام می شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، حسین توکلی افزود: مرحله دوم اعلام‌ ظرفیت‌ رشته‌های جدید و تکمیل ظرفیت برخی از کدرشته محل‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته سال‌ ۹۶ در روزهای ۱۷ تا ۲۴ بهمن ۹۶ انجام شد.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: نتایج نهایی پذیرش‌ در مرحله تکمیل ظرفیت برخی از کدرشته محل‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته سال‌ ۱۳۹۶ ساعت ۲۰ امروز شنبه ۵ اسفندماه ۹۶ در سایت سازمان سنجش اعلام می شود.

وی افزود: ظرفیت پذیرش تعداد ۸۵۶ نفر بود که بر اساس آمار تعداد ۵۸۴ نفر در این مرحله انتخاب رشته کردند. تعداد پذیرفته شدگان نهایی هنوز مشخص نشده است.

توکلی خاطرنشان کرد: کلیه پذیرفته شدگان در تکمیل ظرفیت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته سال‌ ۹۶ می توانند بر اساس اطلاعیه ای که همزمان با فهرست پذیرفته شدگان منتشر می شود، در روزهای دوشنبه و سه شنبه ۷ و ۸ اسفند ۹۶ با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام به دانشگاه های محل قبولی مراجعه کنند.