۰ نفر

بارش باران،‌ برف و مه‌گرفتگی در جاده‌های کشور

۴ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۴۹
کد خبر: 254057
بارش باران،‌ برف و مه‌گرفتگی در جاده‌های کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور آخرین وضعیت راه‌های کشور را تشریح کرد و از بارش برف،‌ باران و مه‌گرفتگی در برخی محورها خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی، در مورد آخرین وضعیت جوی راه‌های کشور اظهار کرد: در حال حاضر بارش برف را در محورهای مراغه-هشترود، بستان آباد-سراب، پیرانشهر – نقده، شاهرود – آزادشهر، خوش‌ییلاق-سمنان و سقز – سنندج شاهد هستیم.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به بارندگی در استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و زنجان اضافه کرد: در محورهای اردستان-نائین و ‌خور-جندق در استان اصفهان،‌بانه-سقز، مریوان–سنندج و بیجار-مریوان در استان کردستان، محور هراز در محدوده لاریجان در استان مازندران، محدوده ولی‌آباد در محور کرج-چالوس،‌ محدوده کدوک در فیروزکوه و آمل در استان مازندران بارش باران مشاهده می‌شود.

وی با اشاره به وجود مه‌گرفتگی در برخی محورها به تشریح آنها پرداخت و گفت: این پدیده در استان خراسان شمالی و همین طور در محورهای سراب – اردبیل و ‌هشترود – زنجان در استان آذربایجان شرقی، محدوده لاریجان در محور هراز و محدوه ولی‌آباد در محور کرج-چالوس دیده می‌شود.

سرهنگ رحمانی همچنین از یک طرفه شدن جاده چالوس خبر داد و گفت: ساعت یک طرفه شدن بر اساس ترافیک محور و اعلام پلیس محلی اعلام می‌شود.