۰ نفر

درخواست یکی از نمایندگان مجلس برای استعفای مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان

۳۰ بهمن ۱۳۹۶، ۱۴:۱۸
کد خبر: 253316
درخواست یکی از نمایندگان مجلس برای استعفای مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان

نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان در مجلس در تذکری از مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان خواست که با توجه به سانحه اخیر هوایی استعفا بدهد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی اقتصاد آنلاین، رامین نورقلی پور در تذکر شفاهی به وزیر راه در مورد سقوط هواپیمای تهران - یاسوج گفت: در این گونه حوادث انتظار این است که مسئولان مربوطه از سمت خود استعفا دهند و بنابراین این انتظار وجود دارد که مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان به دلیل مشکلات مدیریتی که در این حوزه وجود داشته، از سمت خود استعفا دهد.

نورقلی پور با تاکید بر اینکه باید وزیر راه در این موضوع ورود پیدا کند، اظهار داشت: موردی که باید متذکر شوم این است که در ارتباط با مشکلات مدیریتی که در این حوزه وجود دارد، فشارهایی به طور مستقیم به کارکنان، خلبانان و کادر پرواز این شرکت وارد می شود.

این عضو کمیسیون صنایع مجلس در ادامه افزود: در ماه های اخیر تعدادی از خلبانان ماهر شرکت آسمان، به دلایل مشکلاتی که در خصوص دستمزد و وضعیت بیمه داشتند، از کار خود استعفا دادند.

نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان با بیان اینکه خلبان زبده هواپیمای ATR یکی از متعهدترین خلبانان این شرکت بوده است، گفت: تا زمانی که پرواز رفت و برگشت انجام نگیرد، حق الزحمه ای بابت پرواز به خلبانان پرداخت نمی شود.