۰ نفر

آغاز مهلت مجدد ثبت‌نام آزمون ارشد از امروز

۳۰ بهمن ۱۳۹۶، ۹:۲۵
کد خبر: 253201
آغاز مهلت مجدد ثبت‌نام آزمون ارشد از امروز

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از در نظر گرفتن مهلت مجدد برای ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد خبر داد و گفت: داوطلبان از امروز ۳۰ بهمن تا ۳ اسفند فرصت دارند در این آزمون ثبت‌نام کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر حسین توکلی،ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: به منظور فراهم نمودن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که موفق به ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۷دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد نشده‌اند، مهلت مجدد ثبت نام در این آزمون از امروز ۳۰ بهمن ماه آغاز می‌شود و تا سوم اسفند ادامه دارد.  

وی در ادامه افزود: داوطلبانی که در این آزمون ثبت نام کرده‌اند، می‌توانند به اطلاعیه‌ای که همزمان با آغاز ثبت‌نام در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesg.org قرار می‌گیرد از امروز ۳۰ بهمن تا ۳ اسفند نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

دکتر توکلی خاطرنشان کرد: آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۷ در ۶ گروه آموزشی و ۱۴۰ کدرشته شامل ۵۴ کدرشته علوم انسانی، ۱۷ کدرشته علوم پایه، ۲۴ کدرشته فنی و مهندسی، ۲۳ کدرشته کشاورزی و منابع طبیعی، ۱۳ کدرشته هنر و ۹ کدرشته دامپزشکی در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ۹۷ برگزار خواهد شد.