۰ نفر

آغاز بارش برف شدید در هراز

۲۷ بهمن ۱۳۹۶، ۱۹:۴۴
کد خبر: 252582
آغاز بارش برف شدید در هراز

رییس پلیس راه شرق استان تهران از آغاز بارش برف شدید در محور هراز خبر داد و از رانندگان خواست از تردد غیر ضرور در این محور خودداری کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ سیاوش محبی اظهار داشت: هم اکنون شاهد بارش باران در اغلب محورهای مواصلاتی شرق استان تهران هستیم

وی افزود: این بارش در ارتفاعات محورهای  هراز و فیروزکوه به صورت برف است، اما علی رغم این بارش تردد خودروها به صورت عادی و روان در محورهای مذکور در جریان است.

رییس پلیس راه شرق استان تهران ادامه داد: رانندگان وسایل نقلیه ای که قصد تردد از محورهای کوهستانی را دارند با سرعت مطمئنه حرکت کنند و تجهیزات زمستانی و ایمنی همراه داشته باشند.

وی همچنین از رانندگان خواست از تردد غیر ضرور در این محور خودداری کنند و افزود: رانندگان هنگام بارندگی دقت بیشتری داشته و از سالم بودن برف پاک کن های جلو و عقب خودرو مطمئن باشند.

محبی با بیان این که هنگام بارندگی، حداکثر سرعت های مجاز تعیین شده برای معابر مختلف کاهش می‌یابد، گفت: رانندگان عزیز اگر هنگام بارش باران مجبور به گرفتن ترمز شدید شدند، چند بار به طور پیایی پا را روی ترمز فشار دهند، تا از لغزش خودرو جلوگیری شود.