۰ نفر

رییس انجمن کسب و کار ایران خبر داد:

آغاز فراگیری مدیریت حرفه‌ای توسط ماستریخت هلند در ایران

۲۵ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۰۰
کد خبر: 252105
آغاز فراگیری مدیریت حرفه‌ای توسط ماستریخت هلند در ایران

رییس انجمن کسب و کار ایران در نشست برگزاری دومین دوره کارشناسی ارشد MBA ماستریخت هلند، گفت: با ورود کسب و کارهای مدرن به کشور نیازمند مدیران و رهبرانی هستیم که توانایی ایجاد تغییرات ، بومی سازی و ایرانیزه کردن را داشته باشند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، هادی سیاری ضمن قدردانی از استقبال بی نظیر مدیران از دومین دوره کارشناسی ارشد MBA ماستریخت هلند ، اظهار داشت : پذیرش در مصاحبه ورودی این دوره که از برترین مدرسه های کسب و کار مدیریت در هلند و اتحادیه اروپا با اعتبار سنجی های ACBSP,NVAO ,AMBA ,ATHEA ,lACBE ویژه مدیران و مدیران ارشد است به همت اندیشه ماهان ( سازمان فنی و حرفه ای کشور) با نظارت علمی موسسه آموزش عالی آزاد ماهان به زبان انگلیسی در ایران از ۹ اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.

وی مدیران عالی ، کارآفرینان و پیشتازان کسب و کار را که با تحصیل در یک بستر بین المللی، مهارتهای مدیریتی و رهبری خود را مطابق با استانداردهای بین المللی ارتقاء می دهند ، از مخاطبین اصلی این دوره بین المللی عنوان کرد و در خصوص ویژگی های این دوره افزود: تجربه دوره اول نشان داده که مدیران دارای رزومه حرفه ای با آخرین متدها و الگوهای مدیریتی آشنا شده و با مطالعه بر روی کسب و کارها و سازمان های بین المللی، برای هدایت و راهبردی کسب و کار یا سازمان خود به بینشی جهانی دست خواهند یافت.

رییس انجمن کسب و کار ایران با اشاره به حضور اساتید برجسته و برند بین المللی در این دوره  ، متدولوژی این دوره را بر اساس به روز ترین استانداردهای جهانی و با استراتژی حل مسائل شخصی داوطلبان دوره با نگاهی کاربردی مهارتی و مهارت محور دانست.

سیاری با بیان اینکه اعطای پذیرش رسمی آن مرکز ، دریافت ریز نمرات ، مدرک کارشناسی ارشد ماستریخت و امکان حضور در ماستریخت هلند در دنیای  بین الملل از مزایای اصلی این دوره است ، تصریح کرد: با حضور مدیران عالی که وجه تمایز این دوره است امکان گسترش روابط کسب و کار برای متقاضیان و شکل گیری یک شبکه ارتباطی میان آنان فراهم خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: دوره بین المللی MBA هلند نیاز به داشتن مدرک زبان خارجی ندارد اما تسلط به زبان انگلیسی جزو نیازهای اصلی حضور در دوره است.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با روابط عمومی اندیشه ماهان با شماره 88401313 تماس و یا به سایت www.mahanbs.com مراجعه فرمایند.