۰ نفر

تمدید ثبت‌نام کاردانی نیمسال دوم دانشگاه آزاد

۱۱ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۲۶
کد خبر: 248999
تمدید ثبت‌نام کاردانی نیمسال دوم دانشگاه آزاد

ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته نیمسال دوم 97-96 دانشگاه آزاد اسلامی تا ساعت 24 روز پنج‌شنبه 26 بهمن ماه جاری تمدید شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، تمام متقاضیان ثبت‌نام بر اساس سوابق تحصیلی مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی  www.azmoon.org  ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی‌های کامل در خصوص انتخاب رشته، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم بعد از تهیه کارت اعتباری، نسبت به ثبت نام در 20 رشته/محل در مقطع کاردانی ناپیوسته و در یک رشته و 20 محل دانشگاهی در مقطع کاردانی پیوسته اقدام کنند.

دارندگان دیپلم فنی و حرفه‌ای، کاردانش و هنرستان نظام قدیم در مقطع کاردانی پیوسته در رشته متجانس با دیپلم و همچنین دارندگان دیپلم نظری نظام جدید متوسطه بدون پیش دانشگاهی و داوطلبان دیپلم 4 ساله نظام قدیم، در هر رشته‌ای ازکاردانی پیوسته امکان ثبت‌نام دارند.

متقاضیان کاردانی ناپیوسته با دارا بودن مدرک دیپلم 4 ساله نظام قدیم یا دیپلم و پیش‌دانشگاهی نظام جدید می‌توانند در هر رشته کاردانی ناپیوسته ثبت نام کنند.

به گزارش روابط عمومی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، تمام واجدین شرایط می‌توانند بدون توجه به محدودیت‌های اعلامی در رشته تربیت بدنی ثبت نام کنند.