۰ نفر

دومین آزمون سراسری مهارتی سربازان +جزئیات

۴ بهمن ۱۳۹۶، ۹:۲۸
کد خبر: 247220
دومین آزمون سراسری مهارتی سربازان +جزئیات

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح از برگزاری دومین مرحله آزمون مهارتی سربازان در تاریخ چهاردهم بهمن خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، سردار موسی کمالی  در این‌باره گفت: دومین مرحله‌ی آزمون سراسری مهارت‌آموزی سربازان، صبح روز شنبه چهاردهم بهمن در تمام استان‌های کشور برگزار خواهد شد.

وی با بیان این‌که این آزمون در ۵۰ رشته‌ی تخصصی برگزار می‌شود، گفت: یگان‌های نیروهای مسلح موظفند حداکثر تا تاریخ هشتم  بهمن آمار سربازان واجد شرایط را در سامانه سازمان فنی و حرفه‌ای ثبت کنند تا برای متقاضیان کارت آزمون صادر شود، بنابراین متقاضیان نیز باید زودتر نسبت به ثبت‌نام در یگان‌های خود اقدام کنند.

کمالی با اشاره به نتایج مرحله نخست این آزمون خاطرنشان کرد: نتایج مرحله نخست اعلام و مشخص شد که در این مرحله حدود ۴۵ درصد شرکت‌کنندگان پذیرفته شدند که با توجه به تجربی بودن مهارت‌ها و استانداردهای سازمان فنی و حرفه‌ای، این درصد قبولی، درصد بالایی به حساب می‌آید، این افراد در حال حاضر مشغول طی کردن آزمون‌های عملی هستند.

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به افرادی که پذیرفته نشده‌اند، گفت: برای این افراد نیز دوره‌های آموزشی برگزار خواهد شد تا در مرحله‌های بعدی دوباره در این آزمون شرکت کنند.

به گفته کمالی، تمامی یگان‌ها باید ترتیبی دهند تا امکان شرکت سربازها در آزمون فراهم شود و در روز آزمون آن‌ها را به‌کار نگیرند و وسایل ایاب و ذهاب را برایشان مهیا کنند.