۰ نفر

انتخاب اعضای کمیسیون بهداشت مجلس

۱ بهمن ۱۳۹۶، ۱۸:۴۳
کد خبر: 246540
انتخاب اعضای کمیسیون بهداشت مجلس

کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در جلسه امروز خود دو نفر از اعضا جهت عضویت در کمیسیون رسیدگی به لایحه اصلاح بخشی از ساختار دولت را تعیین کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، احمد همتی با تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، اظهار کرد: مسئولان مرکز پیشگیری از سرطان آلا گزارشی از عملکرد و برنامه‌های این مرکز در خصوص بخش‌های درمانی و حمایتی را ارائه کردند که می‌تواند الگوی خوبی برای موسسات خیریه باشد.

وی افزود: امیرحسین قاضی‌زاده و همایون هاشمی نیز به عضویت کیمسیون مشترک رسیدگی به لایحه اصلاح بخشی از ساختار دولت در آمدند.

این عضو هیات رییسه کمیسیون بهداشت همچنین بیان کرد: طرح اصلاح قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی نیز مورد بررسی قرار گرفت که بر اساس آن دولت مکلف شده بود ظرف مدت شش ماه اقدام قانونی لازم را در مورد حضور بخش‌های خصوصی از جمله حوزه سلامت انجام دهد و در این مورد رای‌گیری هم به عمل آمد.

نماینده مردم سمنان در مجلس در ادامه اظهار کرد: طرح اصلاح قانون برنامه و بودجه نیز در دستور کار کمیسیون قرار داشت اما به دلیل اینکه کمیسیون اصلی، کمیسیون برنامه و بودجه بود مقرر شد پس از نظر کمیسیون برنامه تصمیم‌گیری انجام شود.

همتی در پایان اظهار کرد: یک نفر از اعضای کمیسیون بهداشت و معاون درمان وزارت بهداشت ماموریت داشتند تا گزارشی از وضعیت بیمارستان رامهرمز را به دلیل درخواست نماینده این شهر تهیه و ارائه کنند که بر اساس گزارش ارائه شده وضعیت درمانی بیمارستان شرایط مناسبی ندارد، مقرر شد بر حسب گزارش رسیدگی‌ها انجام شود.