۰ نفر

وضعیت ترافیکی امروز جاده‌های مازندران

۲۲ دی ۱۳۹۶، ۹:۱۴
کد خبر: 244140
وضعیت ترافیکی امروز جاده‌های مازندران

پلیس راه مازندران اعلام کرد: آمد وشد تریلر، کامیون‌ها و کامیونت‌ها از صبح امروز در جاده هراز ممنوع شد.

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران، گفت: آمد وشد تریلر، کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ امروز از جاده هراز ممنوع شد.

وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در جاده سوادکوه، افزود: رفت و آمد تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه از تهران به قائم شهر و برعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران ادامه داد: آمد وشد تریلر، کامیون و کامیونت و انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه ۲۲ دی ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: با اعلام ماموران پلیس راه در محل، رفت و آمد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد شد.

وی گفت: رفت و آمد موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز ترافیک تا ساعت ۶ صبح روز شنبه بیست و سوم دی ماه از جاده‌های کرج به چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با شماره ۲۱۸۲۹۳۴ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.