۰ نفر

آیت‌الله هاشمی از نگاه مردی که در ۳۴ سالگی وزیرش شد

۲۱ دی ۱۳۹۶، ۱۸:۳۹
کد خبر: 244057
 آیت‌الله هاشمی از نگاه مردی که در ۳۴ سالگی وزیرش شد

وزیر نفت با بیان اینکه مرحوم هاشمی رابطه مستمری با تکنوکرات ها و فن سالارها داشت و آنها را می‌فهمید، گفت: مرحوم هاشمی کسی نبود که ابهتش دیگران را بگیرد و دیگران جرات می‌کردند در مقابلش حرف بزنند.

بیژن زنگنه در حاشیه مراسم سالگرد رحلت آیت‌الله هاشمی در مدرسه عالی شهیدمطهری در جمع خبرنگاران گفت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به امام و رهبری، مردم و انقلاب عشق داشت. در مدتی که وی را دیدم، فهمیدم که از هوش سرشار بودند و از تلاش و مجاهدت ها برای ساختن خود و تسلط بر نفس خویش برخوردار بود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایلنا، زنگنه ادامه داد: مرحوم هاشمی انسان صبور، پرتوان و شکیبایی بود. هرگز عصبانی نمی‌شد و در مسائل مختلف با تدبیر عمل می کرد ضمن اینکه نظرات دیگران را می شنید و برای دیگران ارزش قائل بود.

وزیر نفت ادامه داد: بنده یک جوان ۳۴ ساله بودم که وزیر وی شدم. وی چندین بار گفتند از من چیزهایی یاد گرفتند در حالیکه من چیزی نداشتم اما مرحوم هاشمی این مطالب را آنقدر می‌گفتند تا ما تربیت شویم و رشد پیدا کنیم.

وی گفت: خیلی راحت با دیگران ارتباط برقرار می‌کرد. مرحوم هاشمی کسی نبود که ابهتش دیگران را بگیرد و دیگران جرات می‌کردند در مقابلش حرف بزنند.

زنگنه گفت: مرحوم هاشمی رابطه مستمری با تکنوکرات ها و فن سالارها داشت و آنها را می‌فهمید.