۰ نفر

واکنش تند سخنگوی دولت به سخنان دادستان کل کشور

۲۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۷:۲۷
کد خبر: 239049
واکنش تند سخنگوی دولت به سخنان دادستان کل کشور

سخنگوی دولت در واکنش به سخنان دادستان کل کشور درباره دست داشتن فرزندان مقامات در قاچاق گفت: چنین سخن گفتنی در شان دادستان کل کشور نیست. باید قوه قضاییه هرکس که در فساد و در قاچاق دست دارد را دستگیر کند یا مورد بازخواست قرار دهد.

سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در واکنش به سخنان دادستان کل کشور مبنی بر اینکه فرزندان مقامات در فساد و قاچاق فعال هستند، گفت: ما ناراحتیم که چرا چنین سخنی از سوی دادستان کل کشور در رسانه ها مطرح می شود، هرکس که در فساد نقش دارد و در قاچاق دست دارد را باید قوه قضاییه با توانایی که دارد، دستگیر کند یا مورد بازخواست قرار دهد، این که چنین حرفی به صورت کلی از سوی دادستان مطرح شود، همه مسئولان را در بر می گیرد و چنین سخن گفتنی در شان دادستان کل کشور نیست.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، نوبخت افزود: دادستان کل کشور که باید درباره مبارزه با قاچاق اقدام عملی کند اعلام کرده که برخی مقامات به جای اینکه دلسوزانه با قاچاق مبارزه کنند، خودشان یا فرزندانشان در این امر سهم دارند و چطور انتظار دارید این مبارزه به نتیجه برسد؟ پاسخ ما این است که ما هم همین انتظار داریم؛ این سخن در فضای مجازی نبود بلکه توسط دادستان کل کشور مطرح شد که قدرت قضایی دارد و انتظار است به جای حرف یک لحظه هم امان ندهند و اقدامات قضایی کنند چون هر اتفاقی بیفتد همه مقامات سه قوه در مظان این اتهام قرار می‌گیرند. از مسئولان قوه قضائیه تقاضا دارم که به سمتی بروند که این جرم را در کسانی جستجو کنند که انجام داده‌اند.