۰ نفر

باران، میهمان شهر‌های جنوبی کشور می‌شود

۲۳ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۵۲
کد خبر: 237687
باران، میهمان شهر‌های جنوبی کشور می‌شود

کارشناس سازمان هواشناسی از بارش باران در شهر‌های جنوبی کشور از بعد از ظهر امروز خبرداد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از میزان، محمد اصغری  گفت: از بعد از ظهر امروز پنجشنبه ۲۳ آذرماه، شاهد ورود سامانه بارشی از سمت جنوب غرب به آسمان کشور خواهیم بود.

وی افزود: در پی ورود این سامانه بارشی، امروز شاهد بارش باران در بخش‌هایی از جنوب غرب کشور خواهیم بود.

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به افزایش شدت بارش‌ها در شهر‌های جنوبی از فردا اظهارکرد: در روز جمعه شاهد بارش باران و وقوع رعد و برق در استان‌های خوزستان و بوشهر و همچنین جزایر جنوبی کشور خواهیم بود و این بارش‌ها در بخش‌هایی از دریای عمان و تنگه هرمز نیز پیش بینی شده است.

اصغری ادامه داد: از عصر جمعه ۲۴ آذرماه، شاهد بارش باران در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد خواهیم بود و این بارش‌ها سبب سیلابی شدن مسیل‌ها می‌شود.

وی از آغاز بارش برف در برخی از نقاط کشور از روز شنبه خبرداد و تصریح کرد: از روز شنبه شاهد سرد‌تر شدن دمای هوا در بسیاری از نقاط کشور خواهیم بود و به همین خاطر پیش بینی می‌شود در ارتفاعات برخی از استان‌ها از جمله کرمان و فارس شاهد بارش برف باشیم.

کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص وضعیت هوای شهر تهران خاطرنشان کرد: آسمان پایتخت امروز پنجشنبه ۲۳ آذر ماه صاف تا کمی ابری است و دمای هوای تهران در این روز در سردترین حالت به یک درجه سانتگی گراد می‌رسد.