۰ نفر

جاده چالوس امروز یکطرفه می‌شود

۱۷ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۳۹
کد خبر: 236284
جاده چالوس امروز یکطرفه می‌شود

تردد انواع وسایل نقلیه در جاده چالوس از ساعت ۱۶ امروز جمعه ۱۷ آذرماه یک طرفه می شود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ امروز جمعه ۱۷ آذر ماه از کرج به مرزن آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، رفت و آمد  انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به کرج یک طرفه خواهد بود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ قدمی افزود: همچنین تردد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه از رودهن به آمل ممنوع و از ساعت ۱۵ تا ۲۴ نیز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یک طرفه است.

وی با بیان اینکه آمدو شد همه تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح امروز جمعه ۱۷ آذر از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است، گفت: رفت و آمد تریلر‌ها و تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ امروز از جاده هراز نیز ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به بارش سنگین برف دیشب در ارتفاعات محور‌های هراز و کندوان، گفت: تمامی محور‌های استان اکنون باز است و تردد در آن جریان دارد.

سرهنگ قدمی با تأکید بر همراه داشتن تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ، به رانندگان توصیه کرد از تردد غیرضروری در محور‌های برف گیر و کوهستانی مازندران خودداری کنند.