۰ نفر

واعظی: دفتر رییس‌جمهور به روی تمام جناح‌ها باز است

۸ آذر ۱۳۹۶، ۱۵:۲۸
کد خبر: 234592
واعظی: دفتر رییس‌جمهور به روی تمام جناح‌ها باز است

رییس دفتر رییس جمهور، وجود فضای آرام و روحیه همدلی را لازمه آبادانی کشور و حرکت در مسیر تولید و ایجاد اشتغال پایدار دانست و گفت: امروز باید همه دست به دست هم داده و با همکاری و مودت کشور را بسازیم.

محمود واعظی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه امروز فضای کشور در مقایسه با گذشته بسیار آرامش بخش است، اظهارداشت: در چنین فضایی است که می توان بخوبی برنامه ریزی و مشکلات مردم را حل و فصل و برای اشتغال، تولید و معیشت مردم برنامه ریزی کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، رییس دفتر رییس جمهور گفت: حرکت در مسیر ساختن کشور و رفع مشکلات نیازمند حمایت و همکاری همه قوا، نیروهای مسلح و دستگاههای مختلف است و امروز بیش از همیشه نیاز داریم تا زبان مفاهمه با احزاب و اندیشه های مختلف در کشور وجود داشته باشد .

 واعظی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران تصریح کرد: مطالبی که متاسفانه درباره اختلاف بنده و دکتر جهانگیری مطرح می شود هیچ پایه و اساسی ندارد. ما نه تنها هیچ اختلافی با هم نداشته و نداریم ، بلکه از بهترین رابطه و همکاری برخوردار هستیم .

رییس دفتر رییس جمهور خاطرنشان کرد: عده ای با اهداف خاص بدنبال ترویج اختلاف و انتشار اخبار دروغ و بی پایه و اساس هستند در صورتی که در فضای آرام است که می توان کشور را اداره کرده، معیشت مردم را تامین و اشتغال و تولید را تقویت کرد.

واعظی گفت: در دوران انتخابات طبیعی است که فضای رقابت در کشور حاکم باشد اما پس از پایان انتخابات بایستی روحیه همکاری شکل بگیرد و با این روحیه در مسیر ساختن کشور و رفع مشکلات و معضلات گام برداریم. لذا از رسانه ها خواهش می کنم وارد مسایل حاشیه ای مخصوصا در مواردی که هیچ گونه پایه و اساسی ندارد ، نشوند.

رییس دفتر رییس جمهور در پاسخ به سوالی درباره رابطه دولت با جناح ها و گروهای مختلف تصریح کرد: درب دفتر رییس جمهور به روی همه تفکرات ، احزاب ، گروهها و اندیشه ها و فراکسیون های مختلف باز است و امروز بهترین رابطه با گروه های مختلف را داریم و مطالبی که خلاف این موضوع گفته می شود، نابجا است.

وی افزود :دولت دکتر روحانی حزبی نیست و فراجناحی است و به همه مردم ایران تعلق دارد . متاسفانه عده ای از حالا بدنبال طرح مباحثی درباره انتخابات سالهای آینده هستند، در حالی که اصلا چنین مسایلی موضوعیت ندارد و امروز همه بدنبال تحقق وعده های آقای رییس جمهور به مردم عزیز ایران هستیم .

 واعظی با بیان اینکه دولت همواره از انتقاد استقبال کرده و آنرا مفید و سازنده می داند، اظهارداشت: بر این باوریم که اگر انتقاد نباشد ارتباط دولت با مردم قطع خواهد بود لذا آنرا مفید می دانیم و استقبال می کنیم. البته معتقدم باید بین انتقاد و تخریب تفاوت قایل بود و از همه بویژه رسانه ها می خواهم که از تخریب پرهیز کنند.