۰ نفر

پیش‌بینی بارش پراکنده باران و برف در استان‌ها

۶ آذر ۱۳۹۶، ۱۶:۳۱
کد خبر: 234123
پیش‌بینی بارش پراکنده باران و برف در استان‌ها

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارش پراکنده باران و برف در برخی مناطق کشور، از صاف بودن آسمان تهران طی دو روز آینده خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، احد وظیفه اظهار کرد: براساس آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی امروز در بخش‌هایی از جنوب غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی و به‌تدریج در مناطقی از مرکز و شرق کشور رشد ابر، بارش پراکنده گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: عمده فعالیت این موج دراستان‌های کهگیلویه و بویر احمد و چهارمحال و بختیاری است و در استان‌های واقع در زاگرس مرکزی وجنوبی بارش به صورت برف خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: این سامانه بارشی اوایل وقت فردا ( 7 آذر) در مناطقی از شرق کشور سبب بارش پراکنده شده و به‌تدریج از کشور خارج می‌شود، فردا با تقویت جریان‌های شمالی در مناطقی از گیلان و احتمالا در مازندران و اردبیل بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه گفت: روز چهارشنبه (8 آذر) در غالب مناطق کشور جو پایدار پیش‌بینی می‌شود، در این روز تنها در مناطقی از شمال غرب کشور رشد ابر و در بعد از ظهر این روز بارش پراکنده دور از انتظار نیست. روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه بخش‌های مرکزی و شرقی خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران اظهار کرد: آسمان تهران فردا ( 7 آذر) صاف، گاهی وزش باد با حداکثر دمای 13 و حداقل دمای 3 درجه سانتیگراد و روز چهارشنبه ( 8 آذر)، صاف تا کمی ابری همراه با غبارمحلی با حداکثر دمای١٣ و حداقل دمای 4 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.